Servicii superioare, cu Ron Kaufman

Autorul best-seller-ului “Uplifting Services” si unul dintre cei mai apreciati profesionisti in domeniul customer service-ului, Ron Kaufman vine in Romania si va sustine pe 12 noiembrie workshop-ul “The Secrets of Superior Service”.

Printre clientii pentru care a lucrat Ron Kaufman se numara agentii guvernamentale si companii multinationale (guvernul Singapore, Singapore Airlines, Xerox, Nokia Siemens Networks, Marina Bay Sands, Wipro, Federal Express, Citibank, IBM, Microsoft, Chevron, Visa, Marriott sau Pfizer). Metodologia dezvoltata de Ron Kaufman include o serie de principii fundamentale de servicii, reguli de leadership, elemente pentru constructia culturii organizationale, exemple si planuri de lucru eficiente in orice industrie si cultura.

Scrie constant pentru publicatii de prestigiu: Bloomberg Businessweek, Wall Street Journal, The New York Times si USA Today.

Cartea “Uplifting Services” a fost publicata la Editura Publica, cu titlul “Cultura Serviciilor Superioare”. Ron Kaufman este de asemenea autor a altor 14 carti pe tema serviciilor.

Ron Kaufman este adus in Romania de catre Elena Calin, CEO al Customer Focus si de catre Orlando Szasz, Business Angel si fondatorul Renania.