Concluzii de la Target BootCamp 2015

Concluzii de la Target BootCamp 2015

Pe 23, 24 si 25 noiembrie a avut loc un bootcamp cu peste 30 de speakeri ce au impartasit knowhow despre femei, babati si tineri in fata audientei de la UniCredit Tower. Astfel, Marketing for Women, Marketing for Men si Romanian Youth Focus 2015 au fost organizate sub titulatura Target BootCamp, un eveniment SMARK KnowHow dedicat perspectivelor de brand si agentie asupra target-urilor tot mai difuze cu care comunica. Ideile principale

In bucataria romanilor – de la raft in farfurie

In bucataria romanilor – de la raft in farfurie

<p>  „<strong>In bucataria romanilor – de la raft in farfurie</strong>” este cel de-al zecelea raport de cercetare SMARK Research, realizat de Nielsen Romania.Cercetarea ofera coordonatele necesare observarii drumului parcurs de alimente din raftul magazinelor pana in farfuria consumatorilor, identificand tendintele in consumul alimentar si asteptarile consumatorilor referitoare la produse. Studiul este esential companiilor ce activeaza in industria alimentara, ajutandu-le sa-si

Barbatul – de la arc la shopping cart

Barbatul – de la arc la shopping cart

<p> <strong><em>Considerand femeile ca principal factor de decizie in cazul multor categorii de consum, dar si in alte aspecte din viata de zi cu zi, industria de research a ajuns sa neglijeze consumatorii de sex masculin</em>.</strong><br />  </p> <p> SMARK Research anunta lansarea raportului „<a href=”http://research.smark.ro/barbatul___de_la_arc_la_shopping_cart” target=”_blank”><strong>Barbatul – de la arc la shopping cart</strong></a>”, realizat de Lighthouse Group, ce vorbeste

Finding the middle class

Finding the middle class

<p>  <strong><a href=”http://research.smark.ro/finding_the_middle_class.html”>Finding the middle class</a>, </strong>este cel de-al optulea studiu realizat sub umbrela SMARK Research, realizat de <strong>eResearch. </strong>Cercetarea a fost realizata cantitativ, pe un esantion de 1180 de respondenti, reprezentativ la nivel urban, pentru populatia intre 14 si 64 ani, in luna aprilie a acestui an.<br />  </p> <p> Studiul pleaca de la premisa ca, desi clasa sociala

ConferintaRomanian Youth Focus 2012

ConferintaRomanian Youth Focus 2012

<p> Pe <strong>13 si 14 decembrie </strong>va avea loc<a href=”http://knowhow.smark.ro/evenimente/romanian-youth-focus-2012_107.html”><strong>Romanian Youth Focus 2012</strong></a>, un nou eveniment SMARK KnowHow adresat profesionistilor din marketingsi comunicare din Romania. Conferinta se va desfasura la <strong>Hotel Intercontinental (Sala Fortuna Est)</strong>, intre orele 9:00 si 14:00.</p> <p>  </p> <p> Aflata la prima editie, <strong>Romanian Youth Focus 2012</strong>este o conferintadedicata tinerilor si brandurilor ale caror portofolii includ