ABC-ul social media in 2015

ABC-ul social media in 2015

La finele celei de-a zecea editii a Social Media Snow Camp, Marta Usurelu, redactor-sef la revista Biz a realizat o radiografie a fenomenului social media in anul 2015 Daca retele sociale precum Facebook sau Instagram inregistreaza o crestere exponentiala, “fenomenul” blogging este in scadere insa in Romania. Daca in urma cu cinci ani, in Romania erau mai bine de 17.500

Curajul de a te razgandi

Curajul de a te razgandi

Ce poate fi mai daunator la birou decat ineficienta?Raspunsul la aceasta intrebare a fost oferit de Radu Atanasiu, Adjunct Lecturer la Maastricht School of Management Romania in debutul unui workshop sustinut la cea de-a zecea editie a Social Media Snow Camp, organizat de revista Biz la Paraul Rece: eficienta intr-o directie total gresita. Sa ne imaginam ca avem de parcurs

De sapte ori SMS Camp

De sapte ori SMS Camp

A saptea editie a taberei de social media marketing din Romania incepe maine la Paraul Rece. La fel ca si la editiile anterioare cele 80 de locuri in tabara au fost ocupate chiar de dinainte de a incepe promovarea evenimentului. La conferintele si petrecerile de la Paraul Rece participantii stau de vorba fata in fata, lucreaza cot la cot, vad

Socializare offline pentru succes online

Socializare offline pentru succes online

<p> Pentru a patra oara, Social Media Snow Camp ne-a aratat inca o data cat de importanta este socializarea offline pentru succesul din online. Cei care au participat pentru prima data au fost surprinsi sa afle, iar pentru veteranii SMS Camp nu a fost decat o confirmare ca, pusi laolalta, blogerii, oamenii din online si companii au mult mai multe

Imagine,  brand, profesionalism

Imagine, brand, profesionalism

Sesiunea dedicata “Brandingului Personal” de la Social Media Snow Camp a captat atentia salii prin patru prezentari despre managementul imaginii personale, fiecare acoperind cate un segment diferit astfel incat, la final, s-au conturat cateva din piesele care compun ceea ce se numeste brandul personal. Stefan Liute, Strategy Director, Storience, a abordat doua subiecte: unul legat de controversa brandingului personal (laudat