Sa rezistam tentatiei de a repeta greselile trecutului

Sa rezistam tentatiei de a repeta greselile trecutului

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR. Sorana Savu, Senior Partner, Premium Communication Varsta: 41

Atractia culturii

Atractia culturii

Oamenii tind sa vorbeasca, in cadrul rubricilor de turism, despre orasele in care le place sa mearga. Acest text, insa, se va referi la un oras care nu-mi place deloc, dar care ma obliga sa-l revizitez de mai multe ori pe an: Londra. Ca destinatii turistice, intre Londra si Paris exista o rivalitate ancestrala, cam cum era pe vremuri intre

Notorietate in PR

Notorietate in PR

Cu ocazia celei de-a doua editii a studiului despre industria de PR, realizat de Revista Biz si Unlock Market Research, am repetat exercitiul de anul trecut si i-am rugat pe respondentii chestionarelor dedicate clientilor serviciilor de PR sa indice spontan numele unui om de PR pe care-l cunosc. Pentru al doilea an consecutiv, Ioana Manoiu castiga testul de notorietate. Punctajele

In 2011, PR-ul va fi tumultuos

In 2011, PR-ul va fi tumultuos

<p> <strong>Sorana Savu este Senior Partner la Premium Communication</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> Evident ca PR-ul nu moare. Iar asta nu o spun pentru ca lucrez in acest domeniu si vreau sa fac in continuare acelasi lucru inca multa vreme. Dintre toate disciplinele de comunicare, PR-ul a fost intotdeauna cel mai versatil, cel mai axat pe