Marketing

Sa rezistam tentatiei de a repeta greselile trecutului2 min

04/11/2015 2 min read

Sa rezistam tentatiei de a repeta greselile trecutului2 min

Reading Time: 2 minute

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR.

Sorana Savu_6750_06
Sorana Savu / Foto: Vali Mirea

Sorana Savu, Senior Partner, Premium Communication

Varsta: 41 de ani

Experienta in industria de comunicare: 19 ani

Studii: Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea Bucuresti, si California State University, Chico

Conduce Premium PR impreuna Andrei Savu, cu care a fondat agentia in 2001. Premium PR are o echipa de 13 consultanti, cu o medie de experienta in comunicare de peste opt ani si un portofoliu constant de clienti cu care are contracte pe termen lung. Agentia nu lucreaza pe baza de proiecte punctuale. Face parte din PRSA si AmCham si are consultanti certificati Investor Relations Society, UK.

Provocarea: Agentiile trebuie sa-si stabileasca si sa-si sustina in fata clientilor domeniile de competenta, in conditiile unei tendinte de transformare a PR-ului in through the line si, finalmente, full service. Atractiva din punct de vedere business, e o tendinta care poate eroda fundamentele meseriei si care impinge agentiile de PR din postura de consultant al managementului in postura de consultant exclusiv al marketingului. Iar in ceea ce priveste relatia cu clientii, cea mai mare provocare a agentiilor de PR este sa reziste tentatiei de a repeta greselile trecutului, in conditiile unui schimb continuu de generatii. 

Transformarea: Dezvoltarea comunicarii digitale, care a schimbat si tonul comunicarii, si ritmul comunicarii, si riscurile comunicarii.

De ce are nevoie un om de PR? Intelegere a mediului de business in general si deschidere catre aprofundarea cunostintelor pe un anumit domeniu. Intelegerea diferitelor canale de comunicare (directe, mediate si de masa, online si offline). Foarte buna cunoastere a limbii romane.

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE