PR-ul traditional incepe sa dispara

PR-ul traditional incepe sa dispara

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR. Sorina Mihai, Managing Partner, Porter Novelli Romania Varsta:

Creativitatea se masoara in schimbari

Creativitatea se masoara in schimbari

<p> Concepte cu substanta si abordari destepte. Campanii care aduc o schimbare in comportamentul, atitudinea, gandirea consumatorului. Sunt asteptarile pe care le are Sorina Mihai, Managing Partner, Nicola Porter Novelli, de la campaniile pe care le jurizeaza la ADC*RO Awards.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cat de importanta este creativitatea intr-o campanie de PR?</strong></p> <p> PR-ul inseamna o conversatie intre brand si

“Hard to kill” – seria 4 in varianta romaneasca

“Hard to kill” – seria 4 in varianta romaneasca

<p> <strong>Sorina Mihai este Managing Partner al Nicola Porter Novelli</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> Cu siguranta PR-ul nu moare. In schimb, nu putem evita sa nu observam crucile aparute in mintea celor care nu cred in servicii integrate de comunicare, care nu acorda atentie la fiecare componenta tactica, care nu reactioneaza cu viteza necesara, care nu