Consumer Report 2015

Consumer Report 2015

Starcom Mediavest a lansat cea de-a doua editie a Consumer Report. Studiul contine informatii despre consumatori, in functie de etapa de viata ce ii defineste: Teens (adolescenti cu varsta intre 14-17 ani), Single Youth (tineri cu varsta intre 18-34 ani, necasatoriti si fara copii), Families with kids (familii cu copii pana in 14 ani in gospodarie), Families without kids (in

Universul femeilor

Universul femeilor

Ziua de 8 martie de anul acesta a generat contextul propice pentru mai multe studii si analize privind comportamentul si asteptarile femeilor, precum si raporturile si egalitatea de sanse pe piata muncii. Foto: © Kutt Niinepuu | Dreamstime.com Am colectat si va prezentam rezultatele catorva dintre cele mai recente studii lansate in Romania avand ca tema centrala femeile. Date demografice,

Cat conteaza comunicarea multisenzoriala?

Cat conteaza comunicarea multisenzoriala?

Consumatorii se simt incurajati sa foloseasca sau sa cumpere un produs daca mesajul este insotit de lumini (in proportie de 80%), muzica sau mesaje audio (79%), o experienta tactila (79%) sau de una olfactiva (74%), arata Infograficul #18 HumanGraphExperience, lansat de Starcom MediaVest. Infograficul Multisensory Experience, realizat in colaborare cu MVcom, reuneste concluziile unui studiu menit sa identifice impactul comunicarii multisenzoriale

Ce vor consumatorii?

Ce vor consumatorii?

Starcom Mediavest a lansat Consumer Report, o enciclopedie de informatii despre cele mai importante segmente de consumatori , clasificate in felul urmator: Modern & Active Parents, Social Butterflies, YUPPIES si Traditional Families. Obiectivul raportului , care va fi actualizat in functie de tendintele din fiecare an, a fost acela de a facilita o mai buna intelegere a publicului cu privire

Muzica si branduri

Muzica si branduri

Starcom MediaVest a lansat “Music Personalities”. Acesta este cel de-al saptesprezecelea infografic parte din seria HumanGraphExperience, initiata in februarie 2013, cu intentia de a oferi informatii constante si relevante despre dinamica relatiei dintre consumatori si brand-uri si impactul pe care evolutia acesteia o are asupra comportamentului brand-urilor pe piata. foto: Dreamstime   Tipologii de ascultatori Printre cele mai ascultate categorii

Ce si cine ii influenteaza pe tinerii romani?

Ce si cine ii influenteaza pe tinerii romani?

<p> Neavand inca preferinte clare de brand, tabieturi de consum sau preconceptii, tinerii sunt un segment puternic influentabil. Aflam ce ii influenteaza din cea de-a sasea serie Starcom HumanGraphExperience, “<a href=”http://pinterest.com/pin/348254983655957760/”>Influence Me – Romanian Youth Use of Influence</a>”.</p> <p>  </p> <p> Studiul a avut ca obiectiv identificarea principalilor influentatori ai tinerilor cu varste intre 18 si 24 ani, in decizia

HumanGraphExperience: consumatorul de bere

HumanGraphExperience: consumatorul de bere

<p> Starcom MediaVest a lansat primul infografic din seria HumanGraphExperience. Este vorba despre o analiza ce evidentiaza obiceiurile barbatilor romani in ce priveste consumul de bere.  </p> <p>  </p> <p> Iata cateva extrase din InfoGrafic:</p> <p>  </p> <p> Barbatii pot fi vazuti mai des cu o bere in mana decat facand reparatii in casa, practicand sporturi sau citind o carte.</p>