Digital Recap 2019

Digital Recap 2019

S-a lansat o nouă ediție Digital Recap, realizat de The Bridge – hub-ul de social media și digital al agenției Golin – și de bloggerul Alex Ciucă (Hoinaru). Proiectul tratează subiecte precum fake news, deep learning, influencer marketing sau etica în comunicarea cu influencerii și social media. În plus, atenția este îndreptată către noi teritorii ale comunicării de brand, de la

Dedeman cumpără proiectul de birouri The Bridge

Dedeman cumpără proiectul de birouri The Bridge

Proiectul de birouri The Bridge, dezvoltat de Forte Partners, a fost achiziționat de grupul antreprenorial românesc Dedeman, deținut de frații Dragoș și Adrian Pavăl. Suma contractului nu a fost făcută publică, dar PeliFilip, casa de avocatură care a asistat Forte Partners, afirmă că este vorba despre cea mai mare tranzacție a anului în sectorul imobiliar. Proiectul de birouri The Bridge,

Digital Recap, la a șaptea ediție

Digital Recap, la a șaptea ediție

The Bridge, hub-ul de social media și digital al agenției de PR Golin, și bloggerul Alex Ciucă au lansat cea de-a 7-a ediție a raportului Digital Recap. Raportul analizează în principal modul în care Generația Z, tinerii născuți între 1995-2012, schimbă regulile jocului și reconfigurează așteptările privind experiențele cu brandurile și prezintă principalele evoluții și tendințe din mediul digital, oferind