Saatchi & Saatchi + The Geeks comunică pentru OLX

Saatchi & Saatchi + The Geeks comunică pentru OLX

Noua campanie a platformei de anunțuri OLX, „Eroii pragmatici”, poartă semnătura agențiilor Saatchi & Saatchi și The Geeks. Campania este primul pas într-o nouă direcție de comunicare, pe care OLX îl urmează în urma unui proces strategic, ce a presupus trecerea prin toate etapele dezvoltării unei noi poziționări: cercetare, strategie, creație și implementare. Campania include execuții TV, radio, OOH și

Impreuna pentru gimnastele noastre

Impreuna pentru gimnastele noastre

OMV Petrom, Leo Burnett Romania, The Geeks si MSLGROUP The Practice sustin echipa feminina de gimnastica la Campionatele Europene ce se desfasoara in perioada 13 – 19 aprilie la Montpellier, in Franta, printr-o campanie pe care o lanseaza sub hastagul #suntemcuvoi.  De pe 13 pana pe 16 aprilie au loc calificarile in finala competitiei, urmand ca cele mai importante intreceri

Saatchi & Saatchi si The Geeks se unesc operational

Saatchi & Saatchi si The Geeks se unesc operational

Publicis Groupe Romania a anuntat apropierea operationala dintre agentiile Saatchi & Saatchi si The Geeks. Alaturarea celor doua entitati este realizata pe baza unui model deja functional in reteaua Saatchi & Saatchi.   Noua entitate, Saatchi & Saatchi + The Geeks, va fi condusa operational de catre Radu Luca, Managing Director al Saatchi & Saatchi Romania, si Costin Radu, Managing Director la

Marea invitatie la vanzare

Marea invitatie la vanzare

The Geeks a dezvoltat campania OLX “Marea promotie”, care se desfasoara sub umbrela conceptului “Toti romanii au trei obiecte de vandut pe OLX”. Comunicarea, care include executii TV, radio si online, se desfasoara in perioada 4 septembrie – 3 octombrie 2014. Pornind de la observatia potrivit careia toti romanii au in casa lucruri de care nu mai au nevoie, dar

Noua campanie OLX, semnata The Geeks

Noua campanie OLX, semnata The Geeks

The Geeks semneaza strategia si creatia pentru noua campanie integrata de comunicare pentru brandul OLX, ce cuprinde trei executii TV (“Poza de profil”, “Tanarul din provincie”, “Micul explorator”), bannere online si o activare BTL. Precedata de campania de rebranding, cea care a comunicat trecerea de la numele de Mercador.ro la OLX.ro, noua campanie continua strategia inceputa sub brand-ul Mercador.ro, infatisand

Prea multe campanii mici in online

Prea multe campanii mici in online

<p> In acest moment, avem prea multe campanii mici in online si prea putine campanii care isi propun sa schimbe market share-urile. Costin Radu, Managing Partner, The Geeks, spera ca pe viitor sa vada lucrari din ce in ce mai integrate.  </p> <p>  </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie care sa premieze creativitatea in comunicare?</strong></p> <p>

MRM Worldwide, agentia anului la Internetics 2012

MRM Worldwide, agentia anului la Internetics 2012

<p> Agentiile care au urcat pe scena Operei in cadrul Galei Internetcs 2012 sunt:  Draftfcb, GreenPixel, Hyperactive, Kubis Interactive, MRM Worldwide, McCann Romania, Propaganda, Publicis, Senior Interactive, The Geeks si Webstyler. Dintre toate acestea, MRM Worldwide a fost desemnata Agentia Anului, aceasta castigand in total 10 premii, pentru campaniile “Romanii sunt destepti”- ROM si “Manager SRL” pentru Vodafone.</p> <p>  </p>

The Geeks, marele castigator pe scena IAB MIXX Awards

The Geeks, marele castigator pe scena IAB MIXX Awards

The Geeks, McCann Erickson, iLeo, CARAT si Kinecto sunt agentiile castigatoare la prima editie IAB MIXX Awards, o competitie internationala care evalueaza toate aspectele cheie ale marketingului online, incluzand strategie, dezvoltarea creativa si executia, plasamentul media si integrarea, eficienta si ROI-ul. Cele mai multe premii au revenit agentiei The Geeks, care a plecat acasa cu 4 trofee: 2 pentru Groupama