Leadership pentru viitor

Leadership pentru viitor

Pentru Carmina Dragomir, CEO al Metropolitan Life, aniversarea primelor două decenii pe piața din România este nu doar un moment de bilanț, ci mai ales ocazia de a creiona businessul pentru următorii 20 de ani, prin inovație, digitalizare și personalizarea serviciilor de asigurări. Cum au fost acești 20 de ani de activitate pe piața din România pentru Metropolitan Life? Multe

20 la puterea 20

20 la puterea 20

Sunt tinerii care privesc altfel România de mâine și fac deja pași spre următorii 20 de ani. Un proiect inițiat de Biz și Metropolitan Life la aniversarea a 20 de ani în România. Află ce îi pasionează, cum reușesc să lupte pentru lucrurile în care cred și cum văd lumea de mâine. Leadership pentru viitor – Pentru Carmina Dragomir, CEO

20 la puterea 20: Ioan Slavu

20 la puterea 20: Ioan Slavu

Este modest și destul de laconic, dar face parte dintr-o echipă de robotică românească legendară, AutoVortex, câștigătoare a mai multor competiții internaționale de robotică de pe patru continente. Pasiunea lui este informatica și vrea să lucreze în domeniul inteligenței artificiale, dar se gândește și să devină antreprenor în domeniul IT. Cum arată o zi din viața ta? Sunt elev în

20 la puterea 20: Tudor Alexandru Panait

20 la puterea 20: Tudor Alexandru Panait

Pasionat de fotografie, sport și tehnologie, a fost președinte al Consiliului Municipal al Elevilor București și Ambasador Junior la Uniunea Europeană. Crede că societatea poate deveni mai bună dacă punem umărul să schimbăm ceea ce doar spunem că am vrea să schimbăm. Dorește să rămână în România și să facă antreprenoriat în IT. Cum arată o zi din viața ta?

20 la puterea 20: Octavian Graure

20 la puterea 20: Octavian Graure

Are arta la picioare, fiindcă remodelează vizual pantofi sport, lucru care i-a adus colaborări cu branduri renumite. A ajuns să țină workshop‑uri pe tema sneaker art și în străinătate. Crede că tinerii trebuie să dea tot ce au mai bun pentru lucrurile care îi pasionează, dar și să aibă răbdare, fiindcă lucrurile importante nu se clădesc peste noapte. Cum arată

20 la puterea 20: Claudiu Trușcă

20 la puterea 20: Claudiu Trușcă

Conduce departamentul de social media al singurei agenții de advertising din România specializate în community marketing, Heist Industries, lucrând într-un domeniu unde doar combinația perfectă între creativitate și tehnologie aduce performanța. Deși online-ul îi domină viața, reușește să se detașeze de acesta pentru a se bucura de lucrurile importante din viața lui. Cum arată o zi din viața ta? O

Campionii reciclării

Campionii reciclării

De zece ani, RoRec nu doar reciclează aparate electrice și electronice, ci și inovează pentru a schimba mentalitățile și a spori cantitățile reciclate. Andreea Idriceanu Calev, Communication Manager la RoRec, explică impactul unui astfel de proiect inovator – Patrula de Reciclare. Cum acționează Patrula de Reciclare? Noi trebuie să formăm o generație informată și responsabilă. Să creăm nuclee permanente de

Tinerii români vor să fie antreprenori digitali

Tinerii români vor să fie antreprenori digitali

Potrivit unui sondaj internațional comandat de Vodafone și derulat în 15 țări, tinerii din România între 18 și 24 de ani sunt cei mai încrezători în perspectiva de a avea o carieră în domenii digitale. Peste jumătate (53%) sunt convinși că vor găsi un loc de muncă pe măsura abilităților, rezultat care plasează România pe primul loc în clasamentul pe

Joburi pentru 10 milioane de tineri

Joburi pentru 10 milioane de tineri

Vodafone a lansat programul internațional “Alege-ți viitorul”, care-și propune să ofere îndrumare în carieră în economia digitală și acces la cursuri pentru un număr de 10 milioane de tineri din 18 țări, inclusiv România. Programul se bazează pe portalul “Future Jobs Finder“, disponibil în 10 limbi, inclusiv în română, care oferă tinerilor posibilitatea să-și formeze noi abilități și să găsească

34.700 de persoane și-au actualizat CV-ul pentru educația copiilor

34.700 de persoane și-au actualizat CV-ul pentru educația copiilor

Un număr de 34.700 de persoane și-au completat CV-ul în proporție de 90% în cadrul campaniei ”Povestea unui CV magic”, prin care eJobs și-a propus să contribuie la educația unor copii talentați care provin din familii defavorizate. Pentru fiecare CV pe care utilizatorii l-au completat în proporție de 90%, în perioada 20 decembrie – 31 ianuarie, eJobs a donat 3 euro pentru