Respect pentru tradiții

Respect pentru tradiții

Programul educațional “Țara ta, tradiția ta” inițiat și dezvoltat de Bancpost a fost recunoscut la nivel european, obținând patronajul Anului European al Patrimoniului Cultural 2018, organizat de Uniunea Europeană, pentru contribuția sa la promovarea patrimoniului cultural național în context european. Obiectivul Anului European al Patrimoniului Cultural este de a încuraja cât mai multe persoane să descopere și să aprecieze patrimoniul

Arta meșteșugului autentic

Arta meșteșugului autentic

Arta autentică românească este, în esență, un meșteșug desăvârșit în secole, de cei mai pasionați dintre noi, cei înzestrați cu un talent nativ de a transforma banalul în excepțional.  SCH Grand, în parteneriat cu Asociația Creatorilor Independenți, a organizat, la sfțrșitul lunii noiembrie, ediția inaugurală a evenimentului The Grand Heritage – primul proiect din România care așază arta tradițională românească

Tezaurele Umane Vii, promovate de Vodafone

Tezaurele Umane Vii, promovate de Vodafone

Vodafone lansează Campania „România Nedescoperită”, care promovează tradițiile românești. Personajele din centrul campaniei sunt românii recunoscuți de  Ministerul Culturii, prin Comisia Națională pentru Salvgardarea Patrimoniului Cultural Imaterial, drept Tezaure Umane Vii. În fiecare marți, de la ora 19.00, pagina de Facebook „România Nedescoperită” va găzdui câte o transmisiune live ce va avea ca invitat un Tezaur Uman Viu. Acesta va

Redescoperirea identitatii

Redescoperirea identitatii

Brandurile si motivele romanesti nu reprezentau interes pentru nimeni in urma cu 6-7 ani. Din contra, produsele straine erau apreciate si tot ce era romanesc era desconsiderat. Am initiat atunci primul studiu al brandurilor romanesti care a reunit un Top 50 al celor mai puternice branduri. Imi amintesc cum toti interlocutorii ma intrebau curiosi daca exista 50 de astfel de