Top bloggeri in relatia cu agentiile in 2014

Top bloggeri in relatia cu agentiile in 2014

Pentru al doilea an consecutiv, Cristian China Birta se mentine pe primul loc in clasamentul bloggerilor cu care agentiile au colaborat cel mai mult pe parcursul anului 2014, realizat de Revista Biz si prezentat in exclusivitate la Social Media Summit Bucuresti 2015. Urmatoarele pozitii sunt ocupate de: Cristian Manafu, Cabral, Cristina Bazavan, Ana Morodan, Vlad Petreanu, Cristina Mazilu, Victor Kapra,

O traditie interesanta

O traditie interesanta

Victor Kapra este jurnalist din 1990, avand o experienta vasta in zona de publishing, iar din 2006 a devenit blogger, scriind despre noi tehnologii si internet. Din 2008, ofera consultanta pe domeniul online si social media, dar colaboreaza si cu mai multe publicatii ca freelancer. Victor a scris despre motivele care au determinat Biz sa aleaga Singapore ca focus international

Top Gadget 2013 – alegerea bloggerilor

Top Gadget 2013 – alegerea bloggerilor

I-am provocat pe cinci dintre cei mai cunoscuti bloggeri romani de IT si tehnologie sa ne prezinte gadgeturile anului 2013, asa cum le-au vazut ei. Iata ce au ales in materie de smartphone, tableta si laptop. Acceseaza linkurile de mai jos pentru a afla ce au ales cei cinci bloggeri selectati de Biz: Dan Dragomir Radu Dumitru Vali Birzoi Victor

Victor Kapra: Top gadget 2013

Victor Kapra: Top gadget 2013

Victor Kapra scrie pe teme de tehnologie de 14 ani. A lucrat ca editor la Mediafax si Ziarul Financiar. Este de asemenea fondator al revistei go4it!, care ulterior s-a trasformat in proiectul online omonim. Din 2006 este blogger pe teme hi-tech pe platforma online www.victorkapra.ro.  Smartphone: LG G2 Trei smartphone-uri mi-au atras atentia in 2013 si se bat umar la

Silicon Valley? Nu, Berlin!

Silicon Valley? Nu, Berlin!

In dezinhibatul Berlin au aparut doar in ultimul an peste 500 de start-up-uri tech, semn ca Silicon Valley ar putea avea o replica europeana. Iar antreprenorii online iau cu asalt capitala germana. Un distins profesor de la Technische Universität Berlin pune pe masa cateva sticle de bere pe care scrie “Alkoholfrei”. Am reusit sa producem aici, in universitate, bere fara

Trei scenarii nu tocmai SF

Trei scenarii nu tocmai SF

<p> Victor Kapra, Consultant online si social media, Jurnalist specializat in IT, <a href=”http://www.victorkapra.ro”>www.victorkapra.ro</a></p> <p>  </p> <p> <strong>Sa vorbesti despre viitorul tehnologiei este riscant. Granita dintre a cadea in ridicol si a desena scenarii credibile este destul de fina. De obicei, ideile emise de viitorologi starnesc zambete sceptice. Prezentul hi-tech este oricum bulversant, iar omenirea se apara de socuri negand

Alergatori cu cipuri

Alergatori cu cipuri

Exista in Romania oameni care si-au implantat cipuri de bunavoie, la invitatia Nike si Apple. Si se lasa monitorizati cu placere de acesti “Big Brothers”. Weekend,  petrecere intre prieteni. Soc! Andrei Alexandru Gligor, 34 de ani, s-a prabusit dintr-o data, schimonosindu-se de durere. O miscare brusca si neinspirata pe o piesa rock i-a facut praf ligamentele genunchiului. Verdictul medicilor: neaparat

Prima zi cu High Impact Friends la BizAmsterdam

Prima zi cu High Impact Friends la BizAmsterdam

<p> Vineri si sambata, a avut loc la Amsterdam prima editie a<a href=”http://www.bizforum.ro/bizamsterdam/”> High Impact Friends</a>, primul eveniment de social media si networking realizat in intregime in afara Romaniei. Evenimentul, un workshop de doua zile care dezbate strategii de marketing prin retele sociale, este un proiect marca BizLimitless.</p> <p>  </p> <p> Prima zi a inceput foarte devreme pentru delegatia BizAmsterdam.

Mergem la Amsterdam!

Mergem la Amsterdam!

<p> Intre 27 si 28 mai organizam la Amsterdam prima editie <a href=”http://www.bizforum.ro/bizamsterdam/index.html”><strong>High Impact Friends</strong></a>, un workshop de doua zile despre strategii de marketing prin social media si retele sociale. Spre deosebire de conceptul oarecum clasic al evenimentelor Biz, sustinute in format de conferinta, cu panel de speakeri si cu audienta de peste o suta de participanti, acesta este un