Biz si DDB lanseaza campania “Sunt un taran”

Biz si DDB lanseaza campania “Sunt un taran”

Suntem o revista de business si recunoastem: suntem tarani. Cand vine vorba despre valorile autentice romanesti, nu stam pe margine, ci trecem la fapte. Este motivul pentru care am lansat astazi, alaturi de DDB Romania, campania “Sunt un taran”, un demers de sustinere a valorilor autentice romanesti. Vrem ca romanii sa redescopere ce inseamna, de fapt, sa fii taran si

Top bloggeri in relatia cu agentiile in 2014

Top bloggeri in relatia cu agentiile in 2014

Pentru al doilea an consecutiv, Cristian China Birta se mentine pe primul loc in clasamentul bloggerilor cu care agentiile au colaborat cel mai mult pe parcursul anului 2014, realizat de Revista Biz si prezentat in exclusivitate la Social Media Summit Bucuresti 2015. Urmatoarele pozitii sunt ocupate de: Cristian Manafu, Cabral, Cristina Bazavan, Ana Morodan, Vlad Petreanu, Cristina Mazilu, Victor Kapra,

Experiment: Cabral Ibacka si Vlad Petreanu se muta impreuna

Experiment: Cabral Ibacka si Vlad Petreanu se muta impreuna

<p> Cabral Ibacka si Vlad Petreanu vor locui impreuna in perioada 3 – 5 decembrie in casa 3PLAY, ca parte a unui experiment inedit marca Romtelecom – Casa 3PLAY.</p> <p>  </p> <p> In spatele usilor inchise, Cabral si Vlad vor primi si vor rezolva in direct diverse provocari primite de la public, folosindu-se doar de smartphone, tableta, televizor, laptop si

UNELE LUCRURI NU SE SCHIMBA NICIODATA

UNELE LUCRURI NU SE SCHIMBA NICIODATA

<p> Vlad Petreanu, Jurnalist de peste 20 de ani, realizator TV</p> <p>  </p> <p> <strong>Pe la 9, peretele se aprinse, mai intai cu nuante stinse, abia vizibile. In 5minute, incepu sa distinga titluri si  text, iar continutul video capata precizie. Crescu si sunetul, de la un murmur neinteligibil la nuantele vocii calde, sigure a prezentatorului.</strong></p> <p> Programase acest start lent

Mergem la Amsterdam!

Mergem la Amsterdam!

<p> Intre 27 si 28 mai organizam la Amsterdam prima editie <a href=”http://www.bizforum.ro/bizamsterdam/index.html”><strong>High Impact Friends</strong></a>, un workshop de doua zile despre strategii de marketing prin social media si retele sociale. Spre deosebire de conceptul oarecum clasic al evenimentelor Biz, sustinute in format de conferinta, cu panel de speakeri si cu audienta de peste o suta de participanti, acesta este un