Noua modă în online

Noua modă în online

Diavolul se îmbracă de la Prada, iar românii de pe internet. Explozia retailului online de fashion, o piață care a depășit 150 de milioane de euro, s-a produs deja și câștigă din ce în ce mai mult teren.  Cum am trecut pragul sediului Zoot, de la cel de-al doilea etaj al unei clădiri moderne din zona Floreasca, am simțit că

ZOOT se extinde cu un brand propriu

ZOOT se extinde cu un brand propriu

Retailerul online ZOOT, prezent pe piata romaneasca de la sfarsitul anului trecut, a lansat Alchymi, un brand propriu dedicat femeilor. Noul brand completeaza lista de marci proprii Zoot, reprezentate pana acum de brandul de incaltaminte si accesorii OJJU si tricourile ZOOT.Original. Potrivit managementului companiei, decizia de a investi intr-un nou private label a fost determinata de dorinta de a creste

ZOOT se extinde in Cluj-Napoca

ZOOT se extinde in Cluj-Napoca

ZOOT Romania incepe expansiunea la nivel national in Romania prin deschiderea a doua magazine de Try & Buy, simultan, in Cluj Napoca. Noile Cabine de Fericire sunt amplasate in piata Mihai Viteazul si pe Napoca. Modelul de business Zoot combina beneficiile shoppingului online cu cele ale retailului traditional, unde clientii pot proba tot ceea ce comanda online, pentru ca, la