Companii Stiri

ZOOT se extinde cu un brand propriu

14 apr. 2016 < 1 min

ZOOT se extinde cu un brand propriu

Reading Time: < 1 minut

Retailerul online ZOOT, prezent pe piata romaneasca de la sfarsitul anului trecut, a lansat Alchymi, un brand propriu dedicat femeilor.

Noul brand completeaza lista de marci proprii Zoot, reprezentate pana acum de brandul de incaltaminte si accesorii OJJU si tricourile ZOOT.Original.

Potrivit managementului companiei, decizia de a investi intr-un nou private label a fost determinata de dorinta de a creste flexibilitatea brandului la nevoile clientilor.

“Planificam sa intarim zona de branduri private ZOOT. Este o tendinta de business pe care o prospectam si o dezvoltam de ceva vreme. In acest an, tintim ca  10% din venituri sa fie realizate prin brandurile private ZOOT astfel incat, in 2017, sa avem 15-20%”, a declarat Petr Ladžov, Chief Financial Officer, ZOOT.

Brandurile private ZOOT sunt create de catre o echipa interna din Praga alcatuita din designeri, designeri grafici, project manageri si experti in tehnologie. In functie de brand, productia are loc in diferite locuri din Europa precum Spania (OJJU) si Cehia.

ZOOT intentioneaza sa lanseze noul brand Alchymi si pe pietele internationale. 

 

 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: