Business Stiri Tech

evoMAG: Numărul de comenzi ridicate din showroom, în creștere cu 45%

22 mart. 2021 2 min

evoMAG: Numărul de comenzi ridicate din showroom, în creștere cu 45%

Reading Time: 2 minute

Numărul de comenzi ridicate din showroom-ul evoMAG a crescut în 2020 cu aproape 45%. În prezent, 30% dintre comenzi sunt ridicate personal de clienți, direct din showroom, iar termenul mediu de predarea a produselor este de 5 minute.

Creșterea vânzărilor în showroom a fost determinată de o serie de măsuri adoptate de evoMAG și este cu atât mai importantă cu cât, în contextul actual, consumatorii români au tendința să limiteze drumurile în magazine.

Una dintre cele mai importante măsuri care a generat acest rezultat a fost investiția în sistemul de management al depozitului, care a adus și o mai bună segmentare a categoriilor de produse aflate pe stoc. Iar acest lucru a permis și o optimizare a stocurilor la nivel general, dar și o vizibilitate mai bună asupra mixului de produse. A urmat apoi reorganizarea activității din depozit, de recepție a mărfurilor și de procesare a coletelor, organizând mai multe locații de recepție și mai multe locații de procesare a coletelor, concomitent cu creșterea numărului de angajați.

„Anul trecut, s-au alăturat echipei noastre 15 colegi noi, inclusiv în depozit, la recepția mărfurilor și la procesarea coletelor și în showroom, iar împreună cu măsurile luate anterior, am reușit eficientizarea procesului de predare a comenzilor în showroom, reducând timpul cu peste 50%, termenul mediu în care un client își primește comanda în showroom este acum de 5 minute”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, menționând că, zilnic, în showroom, sunt procesate sute de comenzi.

Cadouri pentru clienți

Anul trecut, a crescut și numărul de comenzi plasate direct din showroom, ajungând, în medie, la 50 de comenzi noi plasate zilnic. Rolul consultanților evoMAG este important în acest caz, aceștia sprijinind clienții să identifice mai simplu și să comande produsele dorite, și chiar să facă alegerea potrivită din mai multe opțiuni. În ultimul an, angajații evoMAG au parcurs mai multe training-uri specifice poziției ocupate, astfel că specialiștii în vânzări din showroom își pot aduce inputul inclusiv în zona specificațiilor tehnice, a garanțiilor, a prețului produselor etc.

La ridicarea produselor din showroom, fiecare client primește un cadou, numărul cadourilor oferite clienților anul trecut depășind 35.000. Acestor beneficii li se adaugă posibilitatea accesării plății în rate, fără dobândă, direct în magazin, acces gratuit la suficiente locuri de parcare (astfel încât să acopere nevoile tuturor clienților în orice moment al zilei) la locația evoMAG și Wi-Fi gratuit. 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: