Antreprenori

Excelenta in antreprenoriat

11 nov. 2013 2 min

Excelenta in antreprenoriat

Reading Time: 2 minute

Revista Biz, in colaborare cu firma de cercetare Unlock Market Research au dezvaluit in premiera care sunt cei mai admirati 50 de antreprenori romani, in cadrul primei zile a evenimentului- maraton, “Zilele Biz”. Studiul a scos in evidenta si un portret robot al antreprenorilor de succes. Printre cele mai apreciate calitati antreprenoriale se numara, viziunea, capacitatea de a identifica oportunitati, adaptarea rapida, consecventa, gandirea pe termen lung si flexibilitatea. “Topul antreprenorilor este o forma de recunoastere si de multumire adusa celor care se incapataneaza sa ne faca bine”, preciza Adina Vlad, Managing Partner, la firma de cercetare Unlock Market Research in timpul zilei dedicate antreprenoriatului din cadrul “Zilele Biz”, eveniment organizat de revista Biz intre 11 si 15 noiembrie la hotelul Howard Johnson din Capitala. Detinatoarea medialiei de aur din clasamentul celor mai admirati antreprenori romani este Camelia Sucu, fondatoarea Class Living, care este in momentul de fata “cel mai puternic brand personal din business si este apreciata pentru eleganta si flexibilitate”, mentiona Adina Vlad. Topul complet il puteti viziona in galeria foto.

Intr-o prezentare sustinuta astazi in cadrul “Zilele Biz”, Camelia Sucu, a dezvaluit una dintre retetele succesului in antreprenoriat: “Nu incerca sa fii un om de succes, incearca sa fii un om de valoare”. “Medalia de argint” in topul realizat de revista Biz apartine lui Florin Taleps (fondator Softwin), urmat pe pozitia a treia de Radu Georgescu (fondator Gecad). Clasamentul este continuat de Dan Sucu, fondatorul Mobexpert (locul 4), Jean Valvis, detinatorul Valvis Holding (locul 5), Dragos Petrescu – Trotter Prim – (locul 6), Marius Ghenea – PC Fun- (locul 8), Cristina Batlaan –Musette – (locul 9) si Dragos Anastasiu – TUI/ Eurolines (locul 10). Secretul acestora? Pasiunea si curajul, calitati, care au reusit sa faca diferenta intr-o perioada in care singura certitudine este incertitudinea mediului de afaceri. “Nu am crezut in criza”, spune Iulian Stanciu actionarul eMag. “Cand bancile si asiguratorii au spus ca este criza, noi am zis ca este o oportunitate, apoi cand politicienii au zis ca este criza, noi ne-am vazut de treaba”, preciza Iulian Stanciu, care a mai adaugat ca tinteste o cifra de afaceri de peste un miliard de euro pentru retailer-ul online, eMag si extinderea acestuia in alte doua tari.

Foto articol: Shutterstock 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: