BizRemote by certSIGN

Extindere relaxată: Retailerul român de fotolii de masaj Komoder deschide trei showroom-uri

Reading Time: 2 minute

Retailerul român de fotolii de masaj Komoder anunță, pentru 2020, atingerea unei cifre de afaceri de peste 24 de milioane de lei și extinderea în trei țări importante din Europa: Ungaria, Italia și Spania.

Pentru 2021, compania estimează o creștere a cifrei de afaceri cu 50% și are planuri pentru continuarea extinderii pe plan internațional în Franța, Elveția și Marea Britanie unde urmează să deschidă câte un showroom.

Anul trecut, cele mai solicitate produse de către clienți au fost cele din gama medie, care au un cost de aproximativ 2.200 euro.

Totodată, compania și-a consolidat portofoliul de produse cu modele în intervalul de preț 1.400 – 3.000 de euro pentru a răspunde mai bine cerințelor clienților. Au fost adăugate fotolii cu sisteme de scanare, comenzi vocale, reglarea intensității masajului pe toate cele trei dimensiuni (3D), reflexoterapie sau drenaj limfatic, anunță compania, într-un comunicat de presă.

Cele mai căutate opțiuni de către clienți au fost cele legate de tipul mecanismului de masaj, de numărul programelor predefinite și a sistemelor de încălzire.

În întâmpinarea nevoilor utilizatorilor Komoder a pregătit și lansat deja o serie de produse cu funcționalități noi, cum ar fi încărcare wireless sau Joystick 3D pentru reglarea intensității de masaj.

Suntem optimiști că în acest an vom reuși să ne păstrăm ritmul de creștere înregistrat în 2020, dar suntem conștienți că noul an va aduce foarte multe necunoscute. Pe parcursul ultimului an, clienții noștri au manifestat interes cu precădere spre fotoliile de masaj de tip 4D dotate cu sisteme de scanare automată, sisteme de încălzire sau comenzi vocale. Totodată, cel mai bine vândut produs al nostru este fotoliul de masaj Focus II care oferă cele mai numeroase funcții în raport cu bugetul de achiziție. Chiar dacă lansarea a fost în toamnă, interesul a fost fantastic. Am investit foarte mult timp în ceea ce privește designul, culorile, funcțiile și dimensiunile și ne bucurăm că a fost un produs atât de bine primit pe piață și s-a dovedit a fi un model extrem de fiabil”, a declarat Adrian Rus, fondator Komoder.

Pentru 2021, Komoder a alocat un buget de 170.000 euro pentru inaugurarea de noi showroom-uri și estimează că până la mijlocul acestui an va fi totul funcțional. Totodată, compania vizează ca prin fiecare extindere a gamei pe care o face să integreze noile tehnologii în fotoliile de masaj și să vină în întâmpinarea clienților cu acele funcționalități care îmbunătățesc calitatea vieții.

Komoder estimează, totodată, o creștere a livrărilor pentru unitățile din gama medie, cu un preț între 1.500 și 3.000 de euro. Această gamă va fi actualizată cu noi modele, mai încăpătoare și cu funcții sporite de conectivitate, adaptate consumatorului european.

Înființată în anul 2011 de antreprenorul Adrian Rus, Komoder este compania care a deschis în România industria scaunelor și fotoliilor de masaj. Produsele incluse în portofoliul Komoder fac parte din topul celor mai performante fotolii și scaune de masaj din lume.

Komoder are în prezent patru showroom-uri în țară, în București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, și multe alte showroom-uri în capitalele europene: Barcelona, Sofia, Rotterdam, Milano și Budapesta.

Oana Voinea

Recent Posts

ISRA – Design Inovator, lansare europeană și exclusivitate în România

ISRA, producător de mobilier de baie și cameră de înaltă calitate, anunță cu mândrie lansarea colecției sale revoluționare pe piața…

o zi ago

MINA anunță Summer Camp, o tabără creativă de vară pentru copii

MINA, Museum of Immersive New Art, a pregătit o nouă experiență de neuitat pentru cei mici. MINA Summer Camp este…

o zi ago

PENNY a deschis primul magazin autonom în București

PENNY a deschis primul magazin autonom în București și astfel duce experiența de cumopărături la un alt nivel. În primul…

o zi ago

Claudiu Vrînceanu: Vânzările 3.0 în 2024, anul incertitudinilor economice

Vă propun să privim activitatea de vânzări prin trei direcții de interes pentru orice manager sau fondator: motivarea departamentului de…

o zi ago

Unul din cinci români nu a avut o vacanță în 2023

Procentul românilor care au declarat că au fost în vacanță în 2023 a crescut ușor față de 2022 (80% în…

2 zile ago

Samsung le dă șansa tinerilor pasionați de skateboarding si breakdance să fie văzuți prin campania „Open Always Wins”

Samsung România marchează un moment important prin lansarea campaniei locale „Open Always Wins”, în parteneriat cu Jocurile Olimpice și Paralimpice.…

2 zile ago