Facebook, împreună cu Centrul de control al bolilor din Statele Unite lansează frame-uri pentru pozele de profil prin care utilizatorii își pot încuraja prietenii să se vaccineze.
Frame-urile sunt disponibile pentru Statele Unite și vin în limbile engleză și spaniolă, dar cu siguranță vor fi disponibile pentru toată lumea în curând.
Oricine poate crea pe Facebook frame-uri cu orice fel de mesaj, iar în română avem deja mai multe mesaje care promovează vaccinarea prin pozele de profil. Însă aceste frame-uri sunt ”oficiale” atât timp cât sunt promovate de către Facebook și instituțiile publice de sănătate din Statele Unite.
Datele de folosință ale acestor frame-uri vor fi folosite de Facebook, probabil pentru a estima numărul de utilizatori și profilul lor.
În săptămânile care urmează, Facebook va afișa către prieteni numărul persoanelor care folosesc acest frame. Va fi un fel de grupare a persoanelor care promovează vaccinarea.
Decizia de a lansa aceste frame-uri vine urmare a cercetărilor care arată că mișcările de pe rețelele sociale au impact în atitudinea oamenilor, atunci când vine vorba de sănătatea lor.
Facebook argumentează acest frame cu motivarea că oamenii care văd că prietenii sau cunoștintele lor s-au vaccinat, atunci se simt încurajați să facă acelasi lucru.
Inginerii Continental, de la centreler din Timișoara, Iași și Sibiu, dezvoltă componente și produse importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class. Pentru…
Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…
HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…
Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…
Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…
BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…