CSR Stiri

Fundația BricoDépôt pornește prima campanie de finanțare

15 iul. 2020 3 min

Fundația BricoDépôt pornește prima campanie de finanțare

Reading Time: 3 minute

Brico Dépôt România anunță lansarea primei campanii de finanţare a Fundației sale, sub sloganul „Casele bune schimbă vieţi”.

Misiunea principală a Fundaţiei BricoDépôt o reprezintă îmbunătăţirea condiţiilor de locuit, ȋn comunități dezavantajate din Romȃnia. Studiile au demonstrat că locuințele au un impact ridicat asupra nivelului nostru general de fericire și de bunăstare. Dar, din nefericire, conform celui mai recent raport publicat de Institutul Național de Statistică, ȋn ceea ce priveşte dimensiunile incluziunii sociale ȋn România, problemele de locuit afectează aproape o treime din populaţia ţării noastre (32,9%). Mai mult, rezultatele studiului despre condiţiile de viaţă ale populaţiei din România, publicat ȋn 2019 de către aceeaşi instituţie, arată că aproape 28% din totalul locuinţelor din România nu au grup sanitar şi duş, ȋn timp ce, ȋn mediul rural, procentul urcă la peste 53%.

Siguranţă, ȋncredere, solidaritate. Principii extrem de importante, cu atât mai mult ȋntr-o perioadă dificilă cum este cea pe care o traversăm, ȋn prezent. Dar, noi, echipa Brico Dépôt România, credem cu tărie că ȋmpreună putem depăşi cu bine orice obstacol. Astfel, Fundația BricoDépôt a luat naștere din dorinţa noastră de a contribui la schimbarea unei realități triste, ȋn care pentru prea mulţi oameni, sentimentul de siguranţă şi starea de bine pe care ar trebui să ni le ofere mediul ȋn care trăim sunt doar un vis îndepărtat.”, spune Adela Smeu, Director General, Brico Dépôt România.

Fundaţia BricoDépôt are deja un prim proiect în desfășurare, demarat încă din momentul înființării, din 2019. Beneficiarul proiectului, Asociația Casa Ioana, oferă adăpost şi consiliere femeilor și copiilor care se confruntă cu violența domestică. Grupul Kingfisher şi Fundația BricoDépôt și-au asumat misiunea de a finanţa refacerea curţii interioare a unuia dintre centrele asociației, proiect finalizat cu succes și renovarea completă a celui de-al doilea centru pe care Asociaţia Casa Ioana îl deține în Bucureşti, proiect ȋn desfăşurare. Investițiile alocate au fost de 32.000 de lei, respectiv 340.000 de lei.

Suntem atenţi la nevoile comunităţilor ȋn care ne desfăşurăm activitatea, aşadar ne adaptăm în funcție de provocările cu care acestea se confruntă și ne mobilizăm pentru a găsi soluții, în sprijinul celor vulnerabili. Evenimentele din ultimele luni ne-au reamintit tuturor că implicarea face o diferență uriașă, aşadar ne pare bine că am avut posibilitatea să fim aproape de comunitățile dezavantajate, dar și de partenerii, clienții și angajații noștri, pentru că solidaritatea reprezintă o valoare esențială pentru noi.”, spune Cătălin Mazilu, Director Operaţiuni, Brico Dépôt România şi Membru al Consiliului Director al Fundaţiei BricoDépôt.

Brico Dépôt România şi Fundaţia BricoDépôt s-au implicat şi continuă să se implice ȋn lupta ȋmpotriva pandemiei COVID-19 şi a răspândirii noului virus. Pentru ȋnceput, Fundaţia BricoDépôt a ȋncheiat un parteneriat strategic naţional cu Asociaţia pentru Relaţii Comunitare, ȋn cadrul căruia a fost alocată o contribuţie de 50.000 de euro, la „Fondul de Urgenţă”. Brico Dépôt România a continuat lista de proiecte menite să ȋmbunăţească siguranţa populaţiei, ȋn contextul pandemiei, prin donarea unui total de peste 80.000 de măşti de protecţie, ȋn cadrul unor programe cu anvergură naţională, precum „Fondul de Urgenţă” (Asociaţia pentru Relaţii Comunitare), „România Salvează România” (Crucea Roşie România), „Scut pentru Spitale” (Asociaţia Zi de Bine) şi „Reuşim Împreună” (Asociaţia Dăruieşte Viaţă), iar cu ajutorul echipelor locale Brico Dépôt din ȋntreaga ţară, au fost ȋncheiate mai mult de 15 parteneriate locale, pentru donaţii ȋn produse din magazinele Brico Dépôt. În plus, Brico Dépôt România a fost susţinător principal al festivalului online „Solidar Local”, organizat pentru sprijinul cadrelor medicale din prima linie, ȋn cadrul căruia biletul de acces a fost o donaţie către Asociaţia Dăruieşte Viaţă. Valoarea totală a acestor iniţiative este, până ȋn prezent, de aproape 120.000 de euro.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: