Lifestyle Stiri

FURLA a inaugurat prima sa locație din afara Capitalei

13 mart. 2025 2 min

FURLA a inaugurat prima sa locație din afara Capitalei

Reading Time: 2 minute

FURLA, brandul italian de lux recaunoscut pentru colecțiile sale de genți și accesorii din piele, dar și încălțăminte, își consolidează prezența în România prin deschiderea unor noi magazine, prin parteneriatul cu grupul IULIUS, unul dintre cei mai mari operatori și dezvoltatori de proiecte mixed-use de regenerare urbană din țară.

La jumătatea lunii martie, FURLA a inaugurat prima sa locație din afara Capitalei, în ansamblul Palas Iași. În Cluj-Napoca, brandul va fi prezent în proiectul RIVUS, aflat în dezvoltare, atât prin intermediul unui nou magazin monobrand, FURLA, cât și prin cel mai nou concept multibrand, MAMAQUILLA.  

Brandul italian de lux FURLA, prezent pe piaţa din România doar în Bucureşti, se extinde în centrul mixed-use Palas Iaşi şi în viitoarea dezvoltare RIVUS din Cluj-Napoca. Magazinul din Palas a fost inaugurat pe 11 martie şi aduce mai aproape de ieşeni cele mai noi colecţii de genți și accesorii din piele, dar și articole de încălțăminte, cu un design sofisticat, ce pun accentul pe tradiția pur italienească și unde măiestria creațiilor ieșite din mâinile meștesugarilor peninsulari se respectă cu strictețe. Recent, compania IULIUS a anunţat că lucrează cu biroul de arhitectură Foster+Partners pentru reconfigurarea ansamblului Palas, care va avea o suprafaţă extinsă de 80.000 mp şi o ofertă superioară de experienţe premium de shopping, dining şi entertainment pentru toate categoriile de public.

RIVUS Cluj-Napoca este un proiect mixed-use sustenabil, care va include cea mai mare zonă de retail din țară, de peste 145.000 mp suprafață închiriabilă. Printre noutățile aduse de proiectul ce transformă o fostă platformă industrială într-un lifestyle center deschis comunității se va număra atât un viitor magazin monobrand FURLA, cât și cel mai nou concept multibrand, MAMAQUILLA, locații care vor avea o suprafață de peste 280 mp. MAMAQUILLA este un nou concept multibrand cu un portofoliu de branduri premium precum: Furla, Coccinelle, Piquadro, Mario Valentino sau Kate Spade.

,,Pentru pasionații de shopping care apreciază calitatea și versatilitatea produselor premium, aducem în premieră branduri exclusiviste, dorite de clienții noștri. Astfel, ne propunem să le oferim o experiență de cumpărături într-un cadru rafinat, în locații concept. FURLA este unul dintre aceste branduri, integrându-se perfect în mixul de retail al Palas Iași și RIVUS prin eleganța sa contemporană și prin abordarea sofisticată a luxului. RIVUS este mai mult decât un mall. Va fi un centru multifuncțional cu o mare diversitate de componente, de la cele de retail și office, la cele culturale, de entertainment, parc și mobilitate. Palas Iaşi este proiectul nostru emblematic, care, odată cu noua remodelare, va deveni mai verde, mai dinamic, cu mai multe spații de recreere și diversitate de shopping, dining şi entertainment”

Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS

Produsele Furla sunt cunoscute pentru liniile minimaliste și paleta variată de culori, care combină clasicul artizanatului italian cu tendințele actuale și designul inovator. Prestigiosul brand a fost creat în Bologna, Italia, de către Aldo Furlanetto, în 1927.

Începând din 1970, FURLA și-a consolidat o prezență puternică în întreaga lume. În prezent, cuprinde peste 1.600 de puncte de vânzare la nivel global, dintre care 1.200 sunt magazine multibrand. Rețeaua monobrand se află în 100 de țări, incluzând 223 de magazine – 128 magazine proprii și 95 outlet-uri, 114 francize dintre care si FURLA din București și 39 locații în travel retail.

Articole pe aceeași temă: