MarComm Stiri

GfK investește în cercetarea de piață din România

5 iul. 2021 < 1 min

GfK investește în cercetarea de piață din România

Reading Time: < 1 minut

GfK investește în cercetarea de piață din România, prin dublarea eșantionului din Consumer Panel pentru o înțelegere mai bună a consumatorilor, de la 3000 la 6000 de gospodarii, incepand cu ianuarie 2022. Eșantionul este și va continua să fie unul reprezentativ național pentru populația țării.

Gospodăriile parte din eșantionul GfK Consumer Panel, scanează zilnic cumpărăturile făcute și transmit datele la GfK în timp real.

Cu o experiență bogată pe piață, GfK monitorizează continuu, încă din anul 1997, consumul casnic al familiilor din România, din zona bunurilor de larg consum, cu scopul de a oferi pieței informații relevante, bazate pe cumpărături reale, despre obiceiurile de cumpărare în continuă schimbare.

Având la baza consumatorul, GfK Consumer Panel culege informații relevante despre comportamentul de cumpărare și trendurile din toate canalele de vânzare și toți retailerii din România.

Prin investițiile făcute în dublarea eșantionului de gospodării, atât producătorii, cât și retailerii din piața de bunuri de larg consum, vor putea accesa informații mai detaliate despre ce și cum se cumpără, pentru a își înțelege mai bine consumatorii și a crea pentru aceștia produse și servicii superioare.

Mai mult decât atât, dublarea eșantionului de cercetare va ajuta jucătorii din piață să combine datele reale de cumpărături cu insight-uri legate de motivațiile și percepțiile consumatorilor, pentru a avea o înțelegere completă a ceea ce se cumpără și de ce.

Photo 50804597 © Rawpixelimages | Dreamstime.com

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: