Stiri Marketing

Global Creative Competition pentru prima dată în România

10 dec. 2018 3 min

Global Creative Competition pentru prima dată în România

Reading Time: 3 minute

ABSOLUT lansează în premieră în România Global Creative Competition pentru a căuta următorul artist ABSOLUT. Competiția globală, desfășurată în 22 de țări, oferă inspirație și oportunitatea artiștilor locali de a surprinde printr-o creație vizuală spiritul ABSOLUT.

48365575 2089010001119773 4873734845173334016 nPentru a aplica la ABSOLUT Global Creative Competition, tot ce trebuie să faci este să înscrii o lucrare originală, inspirată de spiritul ABSOLUT pe site-ul competiției până pe 31 ianuarie 2019. Premiul global pus la bătaie constă în 20.000 euro și expunerea lucrării câștigătoare pe un imens ecran în Times Square sau în Piccadilly Circus, precum și promovarea pe toate canalele digitale ABSOLUT.

Global Creative Competition a luat naștere din dorința de a curatoria cei mai expresivi artiști din lume pentru a identifica următorul artist colaborator ABSOLUT. Inițiativa vine ca o continuare firească a colaborării ABSOLUT din ultimele patru decenii cu peste 550 dintre cei mai creativi artiști de talie mondială. Anul acesta, Global Creative Competition ajunge în premieră și în România, oferind artiștilor locali șansa de a duce mai departe tradiția creațiilor ABSOLUT.

La nivel local, Global Creative Competition susține eforturile inițiate de 100Absolutartists.ro, prima platformă din România care promovează noul val de artiști din cinematografie, literatură, arte vizuale, design vestimentar și muzică, aducând în fața publicului 100 de artiști cu potențialul de a deveni nume de referință în domeniile artistice în care activează.

Destinată tuturor creativilor, competiția presupune realizarea unei creații vizuale pornind de la una dintre cele 5 credințe ABSOLUT, derivate din campania Create a Better Tomorrow, Tonight, și încărcarea ei pe aici până pe data de 31 ianuarie 2019. Pentru că ABSOLUT crede într-o lume mai bună, în care progresul poate fi atins prin creativitate, își propune ca prin această competiție să pună în valoare talentul unei noi generații de creativi.

În prima etapă a competiției, dintre toate lucrările înscrise din România, se va selecta un câștigător local, care se va califica apoi în competiția globală. Acesta va fi desemnat de către un juriu format din Bose Krishnamachari, artist, curator independent și președintele Kochi Biennale Foundation din India, Magda Radu, curator și co-fondator Salonul de Proiecte București, și Radu Moldovan-Petruț, Marketing Director, Pernod Ricard România.

”Pentru că noi credem în puterea creativității de a ghida progresul, iar în România am lansat deja inițiativa 100absolutartists, prin care dorim să susținem noul val de artiști locali, ne-am alăturat cu mare entuziasm competiției globale creative și abia așteptăm să vedem înscrierile artiștilor. Arta este parte integrantă din viața noastră, iar ABSOLUT sărbătorește modul în care creativitatea poate aduce schimbări concrete în lume. Tocmai de aceea, dorim să oferim oportunitatea artiștilor cu potențial din România să strălucească alături de artiști deja consacrați care și-au găsit inspirația în ABSOLUT” a adăugat Radu Moldovan-Petruț, Marketing Director Pernod Ricard România.

Așadar, nu mai sta pe gânduri și înscrie-ți lucrarea aici, iar pentru mai multe informații ne poți urmări pe Instagram și Facebook.

ABSOLUT este lider pe piața din România în categoria imported vodka. Fiecare sticlă de ABSOLUT Vodka este produsă în Åhus, sudul Suediei. Compania ABSOLUT. este responsabilă de producția, de strategia de marketing și de inovația pentru brandurile ABSOLUT. Vodka, Malibu, Kahlúa, Wyborowa, Luksusowa și Frïs. Compania ABSOLUT face parte din grupul Pernod Ricard, care deține unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din categorie.

Pernod Ricard este co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase, creat în 1975 de fuziunea dintre Ricard şi Pernod, Grupul deţine în prezent unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din domeniu precum Lillet, Ballantine’s, ABSOLUT. Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët si Jacob’s Creek. Pernod Ricard are 18.000 de angajați, se dedică unei politici de dezvoltare sustenabilă şi încurajează consumul responsabil. Strategia Pernod Ricard se bazează pe 3 valori cheie care îi ghidează expansiunea: spiritul antreprenorial, încrederea reciprocă şi un simţ etic dezvoltat.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: