O analiză realizată cu ocazia Ziua Îndrăgostiților, de către Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, cu livrare rapidă, arată că cei mai romantici utilizatori provin din București, Cluj-Napoca și Brașov, acestea fiind orașele în care se înregistrează cele mai multe comenzi de flori de Valentine’s Day.
Potrivit datelor analizate de platformă, topul celor mai romantice orașe este completat de Constanța, Iași și Timișoara.
Cea mai scumpă comandă de anul trecut a fost plasată de un utilizator din Cluj-Napoca, care a cumpărat flori în valoare de 1200 de lei. De asemenea, când vine vorba de comenzile de flori efectuate pe tot parcursul anului, clasamentul din 2023 este ocupat de București, Cluj-Napoca și Constanța.
Totodată, Valentine’s Day este ziua în care au fost efectuate cele mai multe comenzi din categoria sex shop, 10% dintre comenzile din această categorie fiind făcute de dimineață, la ora 10:00. Cele mai multe comenzi din această categorie au fost livrate în 2023 în București, Cluj-Napoca și Brașov.
Potrivit datelor Glovo, de Valentine’s Day și 8 martie, românii aleg să comande cel mai des trandafiri, 1 din 4 comenzi de flori fiind formată din trandafiri. Topul este completat de lalele și frezii, care sunt, de asemenea, la mare căutare. Anul trecut, doar de Ziua Îndrăgostiților au fost înregistrate aproape 10% din vânzările de flori din 2023, iar lunile februarie și martie au cumulat aproape jumătate din totalul de flori livrate pe tot parcursul anului. În plus, mai mult de jumătate dintre comenzile de flori sunt plasate în jurul prânzului și în intervalul 16:00 – 18:00, inclusiv de Ziua Îndrăgostiților.
Ziua iubirii nu ar fi completă fără un desert care să îndulcească inimile. Astfel, printre cele mai comandate delicii de către utilizatorii Glovo se numără vafele (waffles), cheesecake-ul și croissantele.
Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri și magazine. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.
Habitat for Humanity România are plăcerea să anunțe organizarea unui eveniment unic în România, CEO Build, ce va avea loc…
În primele trei luni ale acestui an au fost acordate credite ipotecare noi în valoare de aproximativ 1,1 miliarde de…
Norofert, unul dintre cei mai mari producători de inputuri din România, a finalizat linia de producție de fertlizanți din SUA,…
Slide, o nouă aplicație mobilă destinată întâlnirilor romantice, se lansează pe piața internațională propunându-și să redefinească experiența dating-ului online. Investiția…
Birra Moretti aduce un strop de savoare mediteraneană pe piața berii din România prin lansarea unui nou sortiment - Birra…
Early Game Ventures (EVG) a lansat oficial cel de-al doilea fond de investiții, în valoarea totală de 60 de milioane…