Rompetrol a lansat ediția de iarnă a motorinei EfixS Xtreme, care asigură randamentul și performanța motorului chiar și atunci când afară sunt minus 35 grade Celsius. Cu această ocazie, agenția de comunicare GMP+WEBSTYLER semnează cea mai recentă campanie de comunicare a Rompetrol.
Campania pornește de la un adevărul că: ”atunci când e frig afară, dieselul pornește greu. Sau chiar deloc. Și ultima surpriză pe care vrei să o ai dimineața, sau oricând te grăbești este să nu-ți pornească mașina”.
”În tot acest context, “adevărata noastră provocare a fost să spunem povestea într-un mod diferit, fără a intra în acest joc al supremației cifrelor cu care publicitatea i-a obișnuit pe consumatori. Să lucrăm cu percepții de tipul <<dacă e minus 45, înseamnă că e mai bun ca minus 35, nu>>? Era nevoie de un reframing. Simplu, memorabil și la obiect. Până la urmă, minus 35 grade este o temperatură extrem de rar întâlnită la noi, și, oricum, la temperatura asta nu iese nimeni din casă. De aici și ideea spotului campaniei.”, a declarat Mihai Fetcu, Director de creație la GMP+WEBSTYLER.
Campania integrată de comunicare se derulează în perioada 20 ianuarie – 28 februarie, pe TV, digital, radio și outdoor.
Echipa GMP+WEBSTYLER implicată în realizarea acestei campanii a fost formată din Mihai Fetcu, Ondina Olariu, Ioana Proca, Ioana Dumitrascuta, Iulia Voinea, Andrei Paduraru, Eugen Preda, Igor Pogorevici, Cosmin Bumbacea, Cosmin Hritcu.
Casa de producție a spotului TV este Studioset.
Kaufland România derulează, în perioada 6-12 mai, o nouă campanie de încurajare a reciclării: clienții care aduc la Kaufland recipientele…
Startup-ul fintech MetaWealth și One United Properties anunță un acord-cadru de 20 de milioane de euro pentru apartamente de închiriat,…
Peste 70.000 de turişti români şi străini s-au aflat în hotelurile şi apartamentele de vacanţă de pe Litoralul românesc, în…
Performanța remarcabilă a UniCredit în trimestrul I 24, cu un impuls în toate liniile de taxe, marchează al 13-lea trimestru…
Digi Communications NV va propune acționarilor săi distribuirea de dividende în valoare de aproximativ 120 milioane lei pentru anul fiscal…
În perioada 19 – 21 aprilie 2024, în colaborare cu rețeaua Băncilor pentru Alimente, Lidl România a organizat la nivel…