MarComm Marketing Stiri

GMP+WEBSTYLER comunică EfixS de la Rompetrol

14 feb. 2020 < 1 min

GMP+WEBSTYLER comunică EfixS de la Rompetrol

Reading Time: < 1 minut

Rompetrol a lansat ediția de iarnă a motorinei EfixS Xtreme, care asigură randamentul și performanța motorului chiar și atunci când afară sunt minus 35 grade Celsius. Cu această ocazie, agenția de comunicare GMP+WEBSTYLER semnează cea mai recentă campanie de comunicare a Rompetrol.

Campania pornește de la un adevărul că: ”atunci când e frig afară, dieselul pornește greu. Sau chiar deloc. Și ultima surpriză pe care vrei să o ai dimineața, sau oricând te grăbești este să nu-ți pornească mașina”.

”În tot acest context, “adevărata noastră provocare a fost să spunem povestea într-un mod diferit, fără a intra în acest joc al supremației cifrelor cu care publicitatea i-a obișnuit pe consumatori. Să lucrăm cu percepții de tipul <<dacă e minus 45, înseamnă că e mai bun ca minus 35, nu>>? Era nevoie de un reframing. Simplu, memorabil și la obiect. Până la urmă, minus 35 grade este o temperatură extrem de rar întâlnită la noi, și, oricum, la temperatura asta nu iese nimeni din casă. De aici și ideea spotului campaniei.”, a declarat Mihai Fetcu, Director de creație la GMP+WEBSTYLER.

Campania integrată de comunicare se derulează în perioada 20 ianuarie – 28 februarie, pe TV, digital, radio și outdoor.

Echipa GMP+WEBSTYLER implicată în realizarea acestei campanii a fost formată din Mihai Fetcu, Ondina Olariu, Ioana Proca, Ioana Dumitrascuta, Iulia Voinea, Andrei Paduraru, Eugen Preda, Igor Pogorevici, Cosmin Bumbacea, Cosmin Hritcu.

Casa de producție a spotului TV este Studioset. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: