MarComm PR Publicitate Stiri

Golin România – cinci premii internaționale la Symbol Creative Awards 2025, prin campania Testat e Hot, dezvoltată pentru MedLife

1 aug. 2025 3 min

Golin România – cinci premii internaționale la Symbol Creative Awards 2025, prin campania Testat e Hot, dezvoltată pentru MedLife

Reading Time: 3 minute

Golin România a câștigat recent cinci premii la Symbol Creative Awards 2025, un concurs internațional care a reunit peste 450 de propuneri, din 40 de țări și 5 continente. Premiile au fost obținute pentru campania Testat e Hot, realizată pentru MedLife.

Symbol Creative Awards este un eveniment care recunoaște excelența în marketing, publicitate, branding, conținut și design. Juriul, format din circa 80 de profesioniști din diverse domenii creative, a acordat campaniei Aur la categoriile B2C Event și Creative Transformation Experience, respectiv Argint la categoriile Brand Activation, People’s Choice Creative Impact și Interactive Outdoor Experience.

„Campaniile dezvoltate de Divizia Events & Experiential înregistrează rezultate care depășesc frecvent așteptările, o dovadă clară că divizia se dezvoltă accelerat și colaborează la un nivel matur și valoric cu partenerii săi. La Symbol Creative Awards am fost prezenți într‑un cadru exclusivist alături de nume prestigioase din industria globală. Astfel, ne-am poziționat alături de campanii cu expunere mediatică semnificativă, incluzând proiecte derulate în contextul Campionatului European de anul trecut și campanii create pentru branduri tech clasate în top 3 global”, a spus Roxana-Elena Ștefan, Head Of Clients Events & Experiential Division, Golin România.

Testat e Hot, prima inițiativă de conștientizare a bolilor cu transmitere sexuală desfășurată în cadrul unui festival și o premieră pentru Europa Centrală și de Est, a continuat și în acest an, cu aceleași particularități de anul trecut – centru mobil de testare, unde se pot face teste gratuite de BTS și transport al probelor cu drona medicală, care a facilitat primirea rezultatelor tot pe durata festivalului, în maximum 24h de la recoltare.

„Ne bucură faptul că un subiect pe care mulți îl consideră tabu a putut fi abordat într-o notă deschisă, relaxată, dar extrem de bine documentată și în ton cu mesajele la care generația tânără este receptivă. Efortul comun pe care l-am depus cu partenerii noștri de la Golin este recunoscut, încă o dată, la nivel internațional, semn că am derulat și vom continua să creștem campania Testat e Hot, un demers cu impact pozitiv și care reiterează unul dintre obiectivele noastre strategice – aducerea în prim-plan a temelor de sănătate, într-o formă ușor de asimilat”, a declarat Ina Bădărău-Ilie, Head of PR, MedLife Group.

Campania concepută de Golin România pentru MedLife a fost a treia cea mai premiată din întreg evenimentul și singura din Top 5 dezvoltată și desfășurată în Europa Centrală și de Est. Top performerii ediției din acest an au fost agențiile din Qatar (20 de premii), UK (20 de premii) și SUA (15 premii).

Echipele implicate în campanie:

Echipa MedLife: Ina Bădărău-Ilie, Monica de Romeo, Alexandru Stanciu, Florentina Grosu, Ilinca Marin, Irina Nazat, Diana Ionașcu, Costin Martin, Mihnea Brașoveanu.

Echipa Golin: Roxana-Elena Ștefan, Andrei Bașa, Ciprian Dumitru, Alexandru Demeter, Ioana Munteanu, Andrei Popa, Elena Manolache, Ruxandra Simion, Sabina Iancu, Roxana Glonț, Cristina Stroiu, Maria Pop, Roxana Bleoajă.

Despre Golin România 

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide, agenție de Relații Publice care își aliniază eforturile de creație și data cu business-ul clienților pentru a livra rezultate cu impact. Împreună ajungem la cele mai valoroase insight-uri și colaborăm într-un mediu incluziv, creăm cu mult curaj și orientați către rezultate.

Cei 1.700 de angajați Golin la nivel global operează în peste 50 de birouri din întreaga lume, ceea ce ne permite să venim cu soluții complete pentru piețe multiple și pentru programe de comunicare regionale sau globale. Golin a fost numită Global Agency of the Year în cadrul PR Week 2021, 2020 și 2019 și PRWeek U.S. 2024.

De asemenea, a fost desemnată Agenția Anului din regiunea Americii de Nord, în cadrul PRovoke Media 2021, Midsize Consultancy of the Year la SABRE EMEA 2023 și Research & Measurement Team of the Year în cadrul edițiior AMEC Awards din 2023, 2022, 2021, 2020 și 2019. Golin este prima agenție de PR care a obținut Gold și Silver pentru creativitate, în cadrul Festivalului Cannes Lions din 2019, ca în 2024 să devină prima agenție de PR care câștigă premii Grand Prix la Cannes Lions. 

În România, Golin face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (agenție integrată de marketing și comunicare), Initiative (media), Medic One (comunicare în domeniul medical) și Path (unit-ul specializat în analiza și interpretarea datelor).  

Articole pe aceeași temă: