La câți români poți ajunge prin Snapchat?

Snapchat a publicat recent date referitoare la numărul de utilizatori ai aplicației la care pot ajunge reclamele advertiserilor, clasamentul fiind condus detașat de SUA și Canada, cu 93 de milioane de utilizatori. Snapchat numește această cifră “addressable reach”.

În România, reclamele advertiserilor pot ajunge lunar la 915.000 de utilizatori, comparativ cu 645.000 în Ungaria, 3,5 milioane în Polonia sau 17,5 milioane în Franța, țară aflată pe primul loc în Europa din acest punct de vedere. În țările europene, reclamele din Snapchat pot ajunge lunar la 76 de milioane de utilizatori ai aplicației.

O piață surprinzător de mare este cea din Arabia Saudită, cu un “addressable reach” de 13,1 milioane de utilizatori, cifră puțin mai mare decât cea de 13 milioane de utilizatori din America Latină. În medie, 188 de milioane de utilizatori folosesc zilnic Snapchat, în medie de peste 20 de ori pe zi. Mai multe informații găsiți aici.

Snap Inc. a anunțat pe primele șase luni din 2018 venituri de aproape 493 de milioane de dolari, în creștere cu 49% față de 2017, cu pierderi nete de peste 739 de milioane de dolari, în scădere cu 72% față de aceeași perioadă a anului trecut. Venitul mediu pe utilizator (ARPU) a crescut cu 34%, până la 1,40 dolari.

Compania a lansat în aprilie o nouă generație Spectacles, ochelarii care permit utilizatorilor să facă poze și filme HD, pentru a le putea posta rapid în aplicație.