Categories: MarketingStiri

GolinHarris devine Golin

Reading Time: < 1 minut
Hortensia Nastase, Managing Partner, Golin

Incepand cu data de 12 iunie, reteaua de relatii publice GolinHarris devine Golin si adopta un nou moto: “Go All In”.

Schimbarea de nume apare la trei ani de la lansarea modelului g4, matricea care a reinventat modelul de gandire si lucru in agentie.

„Trecerea de la GolinHarris la Golin este mai mult decat o schimbare de nume, este o reflectare a ceea ce suntem astazi: curiosi, curajosi, creativi si, mai ales, deschisi catre schimbare pozitiva. De fapt, noi ne-am simtit tot timpul Golinisti, iar piata de multe ori ne-a perceput si ne-a strigat simplu: Golin”, declara Hortensia Nastase, Managing Partner,Golin Romania.

„Nu mai suntem compania de acum trei ani si, cu siguranta, nu mai suntem compania de acum 58 de ani, cand Al Golin lansa primul nostru birou. Este timpul ca brandul nostru sa reflecte cu adevarat ceea ce suntem”, declara Fred Cook, CEO, Golin.

Prima manifestare de tip Go All In este la Cannes,unde Golin lanseaza cea mai noua cercetare despre relevanta de brand, pe scena principala a Palatului, duminica, 15 iunie, alaturi de celebrul actor David Hasselhoff. Acest moment este unic nu doar pentru Golin, ci pentru intreaga industrie de PR, pentru ca este pentru prima data in istorie cand o agentie de PR deschide celebrul festival.

 

 

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

5 ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

o zi ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

o zi ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

o zi ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

o zi ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

o zi ago