Nou sef la Golin

Nou sef la Golin

Hortensia Nastase nu a parasit compania, ci a fost promovata. Ea a devenit vicepresedinte al grupului Lowe din ianuarie 2015 si va coordona agentiile creative din cadrul grupului: Lowe&Partners (creatie), Golin (PR) si Vibe (BTL). Atributiile Hortensiei Nastase la conducerea Golin Romania sunt preluate de Monica Botez, care devine Managing Partner al agentiei. In acest moment, structura de management a

Notorietate in PR

Notorietate in PR

Cu ocazia celei de-a doua editii a studiului despre industria de PR, realizat de Revista Biz si Unlock Market Research, am repetat exercitiul de anul trecut si i-am rugat pe respondentii chestionarelor dedicate clientilor serviciilor de PR sa indice spontan numele unui om de PR pe care-l cunosc. Pentru al doilea an consecutiv, Ioana Manoiu castiga testul de notorietate. Punctajele

GolinHarris devine Golin

GolinHarris devine Golin

Incepand cu data de 12 iunie, reteaua de relatii publice GolinHarris devine Golin si adopta un nou moto: “Go All In”. Schimbarea de nume apare la trei ani de la lansarea modelului g4, matricea care a reinventat modelul de gandire si lucru in agentie. “Trecerea de la GolinHarris la Golin este mai mult decat o schimbare de nume, este o

Sper sa vad ca agentiile de PR au scapat de ciocane

Sper sa vad ca agentiile de PR au scapat de ciocane

Hortensia Nastase, Managing Partner, GolinHarris Bucuresti, isi doreste ca succesul unei idei sa nu mai fie masurat dupa dimensiunea sau numarul articolelor, ci mai degraba dupa ambitie, provocare si impact asupra perceptiilor. Cat de importanta este creativitatea intr-o campanie de PR?Exista pareri divergente despre creativitate in PR. Unii spun ca, de exemplu intr-un festival, “creative ideas” si “product ideas” nu

Hortensia Nastase: Cheia in PR este sa arati respect

Hortensia Nastase: Cheia in PR este sa arati respect

Relatiile publice sunt produsul contextului macroeconomic, social si politic in care traim. Agentiile care nu se adapteaza acestui context vor fi sortite unui declin ireversibil, simultan cu pulverizarea audientelor pe canale media. Hortensia Nastase este Managing Partner al GolinHarris Bucuresti Moare sau nu PR-ul? De la sumerieni, babilonieni si persi pana la Cicero si Catilina, de la tapiteria de la