Companii Finanțe Stiri

Grupul City Grill, cifră de afaceri de 187 milioane lei în 2019

10 feb. 2020 2 min

Grupul City Grill, cifră de afaceri de 187 milioane lei în 2019

Reading Time: 2 minute

La 15 ani de la deschiderea primului restaurant City Grill, grupul a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 13%, comparativ cu anul precedent, atingând pragul de 187 milioane lei, față de 165 milioane lei cât a fost în 2018.

Creșterea comenzii medii cu 6% (106 lei) și investițiile în îmbunătățirea experienței clienților au fost cele care au determinat un grad ridicat de fidelizare și o frecvență mai mare a vizitelor.

Peste 11.000 de clienți folosesc serviciile City Grill, 25% dintre aceștia fiind clienți recurenți, care folosesc aplicația de fidelizare Out4Food. Mai mult decât atât, pe parcursul anului 2019, numărul persoanelor înrolate în programul de fidelizare al grupului a depășit 135.000, în creștere cu 10% față de 2018.

“Clienții Out4Food fac în medie 8 vizite pe an în restaurantele noastre. Recent am lansat o versiune nouă a aplicației, prin care, dincolo de sistemul de acumulare a 10% din valoarea notei de plată, există o serie de funcționalități care transformă experiența clientului și îi reduc semnificativ timpul de așteptare. De exemplu, din aplicație se pot adăuga produse la comandă, se poate cere nota sau se poate plăti direct prin card bancar sau folosind puncte acumulate, deci fără a mai implica ospătarul în acest proces. Încă de la lansarea aplicației, în urmă cu 8 ani, am fost convins că tehnologia ne va ajuta mereu pentru optimizare. Iar astăzi ne bazăm pe ea mai mult ca oricând pentru a fideliza clienții, dar și pentru fluxurile operaționale” a declarat Daniel Mischie, CEO, Grup City Grill.

3,8 milioane euro investiți în 2019

În 2019 s-au investit 3,8 milioane euro în proiecte de modernizare (reamenajarea Buongiorno Primăverii), în consolidare a restaurantelor (Hanu’ Berarilor Casa Oprea Soare), în deschiderea spații noi (restaurantul Becker Brau și extinderea restaurantului Hanul lui Manuc), dar și programe de educație (cursuri de barista, somelier, pizzer).

Pentru 2020 va fi alocat un buget de 4 milioane euro, sumă alocată pentru extinderea rețelei cu 4-5 restaurante noi, dar și pentru continuarea investițiilor în consolidarea zonei și a clădirii monument clasă A Hanu’ Berarilor Casa Oprea Soare. În plus, lucrările la restaurantul Hanu’ Berarilor de la Națiunile Unite care au început în urmă cu 3 ani, se ridică la o valoarea totală de 5 milioane euro.

Planul de investiții pentru 2020 include și rebranding-ul și reamenajarea restaurantelor cu specific italian Buongiorno, precum și continuarea investițiilor în educație și perfecționarea resurselor umane, desfășurate prin Academia City Grill și programele de învățământ dual. 

2020, an de creștere

“Anul acesta ne-am propus să depășim pragul de 200 milioane de lei și avem bugetată o creștere de 12% față de 2019. Estimăm ca dinamica pozitivă va fi determinată de fidelizarea și mai activă a clienților, dar și atragerea de noi clienți prin explorarea unor zone noi de meniu și preparate, precum blatul napoletan la Buongiorno sau un număr record de 200 de etichete de vinuri românești la Pescăruș”, completează Daniel Mischie, CEO, Grup City Grill. 

În cadrul echipei City Grill activează 1.350 persoane, în timpul veri numărul angajaților depășind 1.500 persoane, datorită deschiderii teraselor și fluxului crescut de clienți, fiind cel mai mare angajator român din domeniul hospitalității.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: