Stiri Business Companii

Heinner, 10 ani pe piața electrocasnicelor din România

8 oct. 2021 2 min

Heinner, 10 ani pe piața electrocasnicelor din România

Reading Time: 2 minute

Heinner aniversează anul acesta 10 ani pe piața electrocasnicelor din România. Încă din 2011, când a fost lansată prima linie de produse – Heinner Electrocasnice, calitatea a fost linia directoare și motorul activității brandului, însă compania a adus pe piață soluții mereu noi, care să susțină provocările zilnice ale omului modern.

La HEINNER, de 10 ani, mizăm pe echilibrul perfect între confort, utilitate, ergonomie și funcționalitate în crearea produselor pe care le oferim clienților noștri. Ne adresăm consumatorului modern, gamele noastre de produse depășind granițele bucătăriei, venind cu soluții eficiente pentru toată casa. Sursa noastră de inspirație este stilul de viață al clienților noștri. Astfel proiectăm, realizăm și regândim produse inteligente, fiabile și eficiente din punct de vedere energetic, cu un design unic. La ceas aniversar, sărbătorim împreună cu consumatorii noștri creșterea sănătoasă, prin fapte, nu vorbe. Așadar, am pregătit pentru ei o serie de surprize, pe care îi invităm să le descopere începând cu mijlocul lunii octombrie.”, declară Iuliana Stănculescu, Division Manager NOD | Divizia Electrocasnice Private Labels.

Gamă completă de echipamente

Gama completă Heinner include electrocasnice mari (precum frigidere, mașini de spălat sau cuptoare încorporabile), electrocasnice mici, de la cele necesare încă de la micul dejun, până la produse pentru pregătirea prăjiturilor sau gustărilor, dar și gama de echipamente de climatizare. Toate produsele sunt ergonomice și ușor de folosit și au fost create pentru a simplifica sarcinile zilnice și a oferi confort în propria locuință.

Pentru a susține pasiunile consumatorilor, în 2014 au luat naștere gamele HEINNER Cooking – echipamente complete pentru gătit și HEINNER Tools – dedicată uneltelor pentru casă și grădină. Mai apoi, în 2016, au fost lansate alte trei linii noi de produse, din nevoia de a eficientiza treburile casnice: HEINNER Home, HEINNER Care și HEINNER Art of Dining. De la textile pentru casă, până la produse de curățenie și întreținere și produse special create pentru servirea mesei, HEINNER acoperă întreaga paletă de nevoi casnice ale clienților săi.

În toți acești ani alături de consumatorii noștri, am învățat că nevoile lor reprezintă linia directoare pentru dezvoltarea celor mai performante și fiabile produse de pe piață. Așadar, în cazul brandului HEINNER, ne mândrim cu varietatea mare de produse și prezența foarte bună atât în lanțurile de retail, cât și în magazinele online. Totul ca să fim cât mai aproape de clienții noștri și pentru a le satisface cele mai sofisticate și personalizate nevoi. Astfel, am reușit ca, de la an la an, să creștem atât în vânzări, dar, mai ales, în topul preferințelor consumatorilor noștri.”, declară Andrei Militaru, CEO Network One Distribution.

Pick-up & return gratuit

Toate electrocasnicele HEINNER vin cu o garanție standard de 3 ani, serviciu de pick-up & return gratuit pentru electrocasnicele mici și garanție extinsă, până la 5 ani, pentru electrocasnicele mari. De asemenea, compania asigură suport tehnic constant, dar și înlocuirea gratuită a accesoriilor HEINNER pierdute sau deteriorate.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: