Interviuri Creativitate Digital Interviuri & Opinii MarComm Marketing Publicitate

Heist Industries, de 10 ani înaintea trendurilor

8 iul. 2022 2 min

Heist Industries, de 10 ani înaintea trendurilor

Reading Time: 2 minute

Aflată la serbarea primului deceniu de activitate, Heist Industries este singura agenție din România specializată în community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe conținut, povești reale, personalități și relevanță, folosind cele mai noi canale și tehnologii.

Agenția folosește toate ingredientele prezentate pentru a construi povești de brand de succes, explorate și amplificate în moduri inovatoare. Heist Industries a încercat și căutat întotdeauna să vadă cu un pas înainte, să fie pionieră. Cu un unghi extrem de fresh și modalități disruptive de comunicare.

Am vorbit cu oamenii cheie ai agenției pentru a afla cum reușesc să fie “ahead of times” chiar și în momentele cele mai grele și provocatoare, continuând să se ghideze permanent după “what’s next?”.

Și, pentru că spiritul Heist se reflectă și în selecția membrilor echipei, în relațiile cu clienții și în work-ul agenției, la 10 ani de viață, în locul unei ședințe foto clasice, agenția a apelat la Alexandru Lazăr, un vechi prieten și talentat artist, și a selectat câteva lucrări din portofoliul său care exprimă spiritul Heist mai bine decât oricâte cuvinte.

ilustrații de Sandi Lazăr

Deschizători de drumuri fără limite

Heist Industries

Heist Industries ies mereu din convențional, fiecărui proiect încearcă să îi dea o abordare nouă, fiind mereu altfel, ne povestește fondatorul și Creative Directorul agenției, Radu Pilat….mai mult

Creativitate cu personal touch

bike forever heist

Continuăm discuția despre antreprenoriat creativ și deschidere de drumuri cu Ioana Păunescu, Client Service Director, care ne vorbește despre autenticitate, pionierat, energie și putere de lucru, precum și despre propriile perspective….mai mult

Dintotdeauna cu digitalul înainte

drunk stories heist

O agenție cu oameni destul de norocoși pentru că încă dinainte de pandemie erau foarte focusați pe tot ce înseamnă digital, deci schimbarea în ceea ce privește trendurile din piață nu a fost atât de intimidantă, spune Claudiu Trușcă, Head of Digital……mai mult

Briefuri deschise abordate cu insight și originalitate

smoker

Publicitatea este o radiografie a societății, a culturii populare. Ne inspirăm din artă, tech, fashion, celebrity culture, spune Anca Ifrim, Group Creative Director. Încă de la primele proiecte Heist, abordate din perspectiva community marketingului, au construit pe această intenție: să producă conținut de advertising care nu arată a advertising, adaugă Ana Rinderu, Strategic Planner….mai mult

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 364 (16 iunie – 17 iulie 2022). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: