fbpx
MarComm Marketing Stiri

Încă trei premii internaționale pentru Cosmetic Plant2 min

19/05/2020 2 min read

Încă trei premii internaționale pentru Cosmetic Plant2 min

Reading Time: 2 minute

Cosmetic Plant și-a adăugat la palmaresul de 9 premii internaționale încă trei medalii, una de aur și două de argint, pe care le-a obținut la cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume, World Quality Selections, organizat de Monde Selection, la Bruxelles. 

Cele trei produse premiate fac parte din noua gamă FaceCare, lansată în noiembrie 2019 și este vorba despre: 4D – Ser antirid concentrat cu acid hialuronic 4D & extract de ceai verde (medalie de aur), crema hidratantă matifiantă cu CBD (canabidiol) & pudră din orez organic (medalie de argint) și crema antirid revitalizantă cu Olea Vitae & ulei de măsline organic (medalie de argint).

Produsele premiate au în componența lor 3 ingrediente inovatoare care au cântărit mult în decizia finală a juriului: acidul hialuronic 4D – o combinație revoluționară a 4 tipuri de acid hyaluronic cu mase moleculare diferite, care îi oferă o eficiență superioară pentru că acționează în diferite straturi ale pielii; CBD (canabidiol) – principiu activ din extract de Cannabis Sativa (cânepă) încapsulat în niozomi pentru o eficiență maximă; Olea Vitae PLF – un ingredient inovator premiat cu Medalia de aur pentru inovație în cadrul In-Cosmetics Global 2019, primul „ulei celular” obținut din celule stem din muguri de măslin sălbatic.

Un criteriu important de evaluare a fost și ambalajul inovator al produselor din noua gamă, ambalaj distinct atât din punct de vedere al designului, cât și prin aplicarea unor finisări speciale.  

Alte criterii care au contribuit la punctaj au fost: inovația la nivelul tehnologiei și al formulelor, tipul și calitatea ingredientelor și substanțelor active, ambalajele de calitate superioară (borcanul din sticlă sablată în cazul cremelor și flaconul din sticlă sablată prevăzut cu pompiță în cazul serului), aspectul vizual al produselor (designul ambalajelor și finisajele acestora), precum și experiența senzorială a produsului (textură, parfum etc.).

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *