Marketing Interviuri

Murat Büyükerk, Arctic: Inovație fără granițe

27 dec. 2023 2 min

Murat Büyükerk, Arctic: Inovație fără granițe

Reading Time: 2 minute

Arctic s-a numărat printre primele branduri participante la proiectul 365 Days of Romania in Times Square. Murat Büyükerk, CEO al companiei, ne-a spus de ce această campanie continuă tradiția de inovație a brandului românesc.

Arctic este prezent cu un mesaj în Times Square pe 1 Decembrie, de Ziua Națională a României. Care este semnificația acestei inițiative pentru Arctic?

Prin acest proiect, ne-am propus să vorbim din suflet despre România. Ne-am dorit ca mesajul nostru să depășească granițele țării și să fie, în același timp, o modalitate prin care să fim aproape de românii care au pornit un nou capitol din viață departe de casă. În ceea ce mă privește, trebuie să recunosc că proiectul 365 Days of Romania in Times Square are și o semnificație profund personală. Iubesc România și îmi doresc ca tot mai mulți oameni să poată vedea țara așa cum o văd și eu.

Când am ajuns aici prima dată, călătorisem în peste 100 de țări din lume. Am fost impresionat de potențialul economic și deschiderea către inovație, cercetare și noi tehnologii. Oamenii pe care i-am întâlnit mi-au reconfirmat faptul că România este destinația ideală pentru investiții – educați, profesioniști, curajoși, creativi, calzi și empatici. Nu am avut nicio clipă de îndoială cu privire la viitorul țării, de aceea am fost un susținător al României în cadrul comunității internaționale de afaceri. Cred că trebuie să vorbim tot mai mult despre valorile României, valori pe care le împărtășește și Arctic.

Ați menționat valorile comune care definesc societatea românească și Arctic ca brand. Puteți să ne oferiți mai multe detalii?

Valorile românești se regăsesc în tot ceea ce facem. Arctic este un brand cu o istorie de peste 50 de ani, cu rădăcini puternice, dar care privește în permanență spre viitor. Avem o conexiune aparte cu românii, bazată pe încredere și pe aspirații comune. Evoluăm împreună cu ei, le înțelegem nevoile și dezvoltăm fiecare produs motivați de faptul că putem schimba în bine viața a milioane de oameni.

Pentru că evoluția înseamnă alegeri mai bune, conștiente, misiunea noastră este să democratizăm tehnologia și să facem sustenabilitatea accesibilă, prin produse inovatoare, cu un raport calitate-preț cât mai corect.

În același timp, deschiderea românilor pentru inovație și tehnologii a constituit o sursă de inspirație pentru noi, motivându-ne să construim aici una dintre cele mai avansate fabrici smart din Europa. Prin unitatea de producție de la Ulmi, am pus România pe harta mondială a sustenabilității, având în vedere că există doar 13 fabrici Industry 4.0 desemnate de către Forumul Economic Mondial ca Sustainability Lighthouse.

Nu în ultimul rând, este un motiv de mândrie să fim an după an un brand pe care românii se bazează. Arctic este cel mai puternic brand românesc pentru al patrulea an consecutiv, rămânând, totodată, pe primul loc ca vânzări.

Ce le transmiteți românilor cu această ocazie?

Înainte de toate, sunt convins că au toate motivele să privească spre viitor cu încredere și optimism. Cred în România și în șansele ei de a deveni un hub regional. Având în vedere nivelul de know-how și dinamismul care îi caracterizează pe români, aici se pot implementa cu succes tehnologii de vârf, așa cum a demonstrat și Arctic.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 379 (15 decembrie 2023 – 15 februarie 2024). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Articole pe aceeași temă: