Digital MarComm Marketing Stiri

Încep înscrierile în competiția Internetics, ediția 25

15 iul. 2025 4 min

Încep înscrierile în competiția Internetics, ediția 25

Reading Time: 4 minute

Internetics, un proiect The Institute, dă startul ediției aniversare cu numărul 25 pentru agențiile, diviziile online și companiile care dezvoltă proiecte în zona digital, ori sunt beneficiari ai campaniilor. Agențiile și companiile își pot înscrie pe site-ul www.internetics.ro proiecte derulate în perioada 23 august 2024 – 10 august 2025.

The Institute, prin Internetics, premiază idei digitale încă din era Web 1.0. Se împlinesc astfel 25 de ani în care Internetics a fost un reper constant pentru piața de marketing digital din România, fără întrerupere, contribuind la stabilirea standardelor în industrie.

Festivalul a însoțit și a încurajat schimbările tehnologice ce au revoluționat comunicarea în România. De la Social Networks la Mobile Marketing, de la blogging la vlogging și streaming, competiția a funcționat ca oglindă a evoluției comportamentelor digitale încă dinainte de apariția Facebook sau Iphone.

Anul acesta înscrierile se desfășoară între 15 iulie și 8 septembrie și cuprind două etape.

Prima etapă de înscrieri este deschisă în perioada 15 iulie – 21 august (Regular Deadline). Apoi, începând cu 22 de august, participanții își pot înscrie campaniile în cadrul etapei Last Chance Deadline până în data de 8 septembrie care va marca finalul oricărei posibilități de a aplica în competiție. Cele două etape presupun taxe diferite de înscriere conform regulamentului ediției 25.

Ediția de anul acesta păstrează structura competiției, formată din șase categorii principale: Website & Mobile, Social Media & Communities, Video, Digital Brand Experience & Activation, Digital Campaigns și Internetics Digital for Good. Definițiile tuturor secțiunilor pot fi consultate aici. Competiția cuprinde 2 tipuri de entry forms, un Main Entry Form valabil pentru toate secțiunile competiției și unul dedicat categoriei Internetics Digital for Good.

Taxele diferă în funcție de perioada de înscriere, dar și de categoria de concurs. Competiția percepe o taxă unică per lucrare înscrisă, indiferent de secțiunea în care aceasta este înscrisă. O excepție o constituie categoria Internetics Digital for Good, unde costul este redus, ca parte din efortul The Institute de a susține și încuraja proiectele cu impact social.

Pentru înscrierile din etapa Last chance (22 august – 8 septembrie) se aplică fee-uri majorate, cu excepția categoriei Internetics Digital for Good, unde taxa rămâne neschimbată. Mai multe detalii despre tarife sunt disponibile aici.

Peste 90 de specialiști vor fi implicați în evaluarea proiectelor

Juriul Internetics 2025 va cuprinde peste 90 de specialiști în marketing digital, care vor stabili premianții ediției în urma a două runde de jurizare care vor avea loc în lunile octombrie și noiembrie. Membrii juriului de anul acesta urmează să fie comunicați în luna august pe canalele de comunicare The Institute și pe site-ul www.internetics.ro.

Pentru prima rundă de jurizare, atribuirea secțiunilor ține cont de mixul de expertize și de sistemul de recuzare care are scopul de a evita conflictele de interese: jurații nu vor evalua secțiuni în care au înscrieri în competiție și nu vor avea acces la proiecte înscrise de competitori direcți din industria în care activează sau proiecte în cadrul cărora au fost colaboratori. Sistemul de recuzare implică și autorecuzarea, în baza căreia un jurat se poate abține din evaluarea unei lucrări, în baza oricărui alt criteriu care nu este inclus în sistemul de recuzare.

Titlurile de AGENCY OF THE YEAR și BEST DIGITAL CLIENT OF THE YEAR se vor acorda în baza punctelor strânse din nominalizări și trofee.

Sistemul de puncte care stabilește cele două mari titluri ale competiției păstrează mecanica ediției trecute: o nominalizare va valora 2 puncte (cu un maxim de 10 puncte ce pot fi acumulate din nominalizări), fiecare „Silver” câte 4 puncte, fiecare „Gold” câte 6 puncte, indiferent de categoria în care au fost obținute. Categoria Digital Campaigns va avea și trofeul Best Digital Campaign, votat dintre toate nominalizările „Gold” ale categoriei și va valora 8 puncte.

Cea de-a 25-a Festivitate de Premiere a festivalului Internetics va avea loc în luna noiembrie 2025 în București.

Internetics este un proiect THE INSTITUTE.

Partener: UniCredit Bank

Parteneri ai Industriei: ADC România, BRAT, IAA, UAPR.

Parteneri Media Strategici: Pro TV, Rock FM, Euromedia, YOOH

Parteneri Media: Iqads, Smark, BIZ, spotmedia, PRwave, EventsMAX

Parteneri Tradiționali: Netvibes, mediaTRUST

O campanie: Gavrilă&Asociații

Fondat și organizat de The Institute, Internetics este festivalul de marketing digital care stabilește standardele în comunicarea online din România. Festivalul premiazǎ cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri și tool-uri de promovare online, încurajând totodatǎ creativitatea și abordarea strategică. Prima ediție Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creșterea și dezvoltarea acesteia.

The Institute este o organizaţie neguvernamentală, cu caracter autonom, care susţine interesele comunităţii creative din România în dialogul cu instituţiile statului şi cu organizații internaţionale. Anual, The Institute reunește în jurul inițiativelor, proiectelor și evenimentelor desfășurate peste 80.000 de persoane. Este fondator al proiectelor Romanian Design Week, DIPLOMA Show, Internetics, Gala Societății Civile și inițiator al programelor ASAP România, Cartierul Creativ și Combinat.

Articole pe aceeași temă: