Stiri

ING Bank și Killa Fonic, parteneriat împotriva urii de pe internet

Reading Time: 2 minute

ING Bank România continuă campania #unfollowhate alături de artistul român Killa Fonic, vorbind împreună despre fenomenul de ură digitală, dar și despre cum putem încuraja persoanele care au fost victimele acesteia, pentru ca talentul lor să nu fie irosit.

La finalul anului trecut, banca a publicat un studiu care arăta că una din trei persoane a fost victimă a agresiunii pe rețelele sociale. Agresiunea pe internet se traduce prin comentariile cu ură, insulte, glumițe jignitoare sau critici.

Studiul realizat de Unlock Research a arătat dimensiunea fenomenului: 69% dintre cei intervievați afirmă că este o problemă a societății de astăzi; 67% consideră că ar trebui să existe programe care să o combată, iar 34% văd platformele online ca fiind principalele responsabile de crearea ei.

Wenka Booji, Director Marketing, Comunicare şi CSR ING Bank România interim: “Comentariile și reacțiile negative din mediul online pot avea un impact puternic și ne pot împiedica din a face lucrurile pe care le iubim. Pentru că ura online este în creștere, noi am decis să luăm atitudine și să le spunem tuturor care au ochi să vadă sau urechi să audă: ignoră, mergi mai departe și bucură-te de viață. Iar colaborarea mai extinsă cu Killa Fonic pentru această etapă se potrivește ca o mănușă, el având darul de a duce acest mesaj mai departe printr-o piesă puternică, autentică, bazată pe experiența lui personală. Este un artist talentat, care a reușit să transforme negativitatea în energie creativă, ceea ce ne dorim să-i inspirăm și pe alții să facă.”

Killa Fonic: ”Pentru că m-am confruntat cu hate-ul încă de la începutul carierei mele, am început să simt dorința de a combate acest fenomen în stilul meu și mă bucur că am un aliat atât de puternic precum ING. Ne-am dorit să livrăm un material video cu același impact pe care îl are și opera muzicală, așadar ne-am aliat cu Hypno, Alexandru Dorobanțu și Mihai Codleanu. Pentru a completa tabloul muzical, l-am invitat pe Aris, cu elementele sale de dans, iar Alexandru Ghinea a fost camaradul perfect ca întotdeauna pentru creația instrumentală. Când lupți pentru dragoste, scrii o istorie frumoasă și pentru ceilalți.

A doua etapă a campaniei s-a lansat pe 14 februarie, de ziua internațională a iubirii, cu piesa numită ”Unfollow Hate”. Prin stilul său iconic, Killa Fonic transmite un mesaj anti ură și îi îndeamnă pe ascultători să își urmeze pasiunea, indiferent de reacțiile sau comentariile negative primite în mediul online. În videoclipul piesei, Killa Fonic îl are alături și pe tânărul dansator Aris Negoiță, artistul la început de drum, care are nevoie de încurajare. Videoclipul poate fi urmărit aici.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Sorin Stanciu, Raiffeisen Digital Bank: Creditul nostru de nevoi personale va fi 100% digital, fără documente sau interacțiuni fizice

La un an de la lansarea pe piața din România, Raiffeisen Digital Bank pregătește un produs de creditare exclusiv digital.…

2 ore ago

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

16 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

17 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

17 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

17 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

18 ore ago