Ingredientul secret de la Raureni

Propagada a dezvoltat campania de comunicare pentru dulceata Raureni, axata pe prezentarea “ingredientului secret” – natura.

Spotul TV al campaniei poate fi vizionat aici:

Echipele care au lucrat la proiect:

Propaganda: Mihaela Giurca – Client Service Director; Andreea Butnaru – Senior Account Manager; Corina Anghel – Strategic Planning Director; Diana Caracota – Strategic Planner;  Dinu Panescu – Creative Director; Alex Macsoda – Senior Art Director; Vlad Tomei – Senior Copywriter; Marcela Moldovan –  A/V Producer; Andrei Tudorache – Media Planner

Echipa Raureni: Adrian Marinoiu – Director Marketing 

Dulceata Raureni se gaseste la rafturi in 14 sortimente: dulceata de capsuni, de visine, de mure, de afine, de coacaze, de zmeura, de trandafiri, de gutui, de caise, de cirese, de cirese amare, de nuci verzi, de struguri, de portocale. 

Raureni are o traditie de peste 45 de ani in prepararea conservelor de legume si fructe. In 2008, fabrica Raureni a fost preluata de compania Annabella, care a investit in linii de fabricatie moderne, iar din 2010 a inceput un amplu proces de rebranding. Rezultatele nu s-au lasat asteptate: produsele Raureni se vand in prezent in Australia, SUA, Canada, tarile din UE, iar pe piata interna Raureni este lider pe segmentul conservelor de fructe. Din 2015, compania a inceput sa investeasca in fabricarea oteturilor din fructe, in linii de procesare si ambalare sucuri naturale, modernizarea depozitelor de congelare si a depozitelor de produse finite si a crescut investitiile in fermele si livezile proprii din zona Dragasani. In prezent, fabrica Raureni are 4 linii moderne de procesare, cu o capacitate maxima de aproximativ 20.000 de tone pe an.