Campanie nouă MEDA semnată de Propaganda

Campanie nouă MEDA semnată de Propaganda

Propaganda este agenția care a creat cea mai recentă campanie de comunicare pentru promovarea noii game de Salamuri Crud – Uscate de la MEDA. Propaganda a imaginat o lume a bunului gust dus la nivel de artă, în care maeștrii salamieri – experți în gusturi fine și combinații rafinate – sunt autoritatea absolută atunci când vine vorba despre mese și

Rose Far Niente, in doua arome

Rose Far Niente, in doua arome

Urmand tendintele de consum la nivel mondial, in ultimii ani, vinul rose a inceput sa devina tot mai popular si printre consumatorii din segmentul premium si super-premium din Romania. In acest context, Vincon si Propaganda Brand New au lansat brandul Rose Far Niente.  Rose Far Niente poate fi gasit in magazinele de retail, in raioanele cu vinuri premium, in doua

Ingredientul secret de la Raureni

Ingredientul secret de la Raureni

Propagada a dezvoltat campania de comunicare pentru dulceata Raureni, axata pe prezentarea “ingredientului secret” – natura. Spotul TV al campaniei poate fi vizionat aici: Echipele care au lucrat la proiect: Propaganda: Mihaela Giurca – Client Service Director; Andreea Butnaru – Senior Account Manager; Corina Anghel – Strategic Planning Director; Diana Caracota – Strategic Planner;  Dinu Panescu – Creative Director; Alex

Beciul Domnesc si Harta Oamenilor Buni

Beciul Domnesc si Harta Oamenilor Buni

Vincon Romania are in derulare, in perioada 15 martie – 15 iunie 2015, campania “Harta Oamenilor Buni”. La mai bine de sapte saptamani de la debutul campaniei, pe harta au fost inscrise 4.000 de persoane, cele mai multe fiind din Bucuresti, Iasi, Pitesti, Galati si Cluj. Fiecare consumator de Beciul Domnesc se poate inscrie prin SMS la 1816 sau prin

Campania pentru Zilele Biz, printre cele mai creative campanii ale anului

Campania pentru Zilele Biz, printre cele mai creative campanii ale anului

Campania “How do they look at advertising?”, realizata de Next Advertising pentru Zilele BIZ a fost premiata cu patru trofee in cadrul galei primei editii ADC*RO Awards, care a avut loc pe 5 decembrie, la Institutul Francez-Sala Elvira Popescu. La categoria Campanii Integrate, Zilele Biz 2012 a fost desemnata cea mai buna campanie in sectiunea Art, Culture, Media & Entertainment

MRM Worldwide, agentia anului la Internetics 2012

MRM Worldwide, agentia anului la Internetics 2012

<p> Agentiile care au urcat pe scena Operei in cadrul Galei Internetcs 2012 sunt:  Draftfcb, GreenPixel, Hyperactive, Kubis Interactive, MRM Worldwide, McCann Romania, Propaganda, Publicis, Senior Interactive, The Geeks si Webstyler. Dintre toate acestea, MRM Worldwide a fost desemnata Agentia Anului, aceasta castigand in total 10 premii, pentru campaniile “Romanii sunt destepti”- ROM si “Manager SRL” pentru Vodafone.</p> <p>  </p>