Antreprenori by eMAG BizRemote by certSIGN Stiri

Inițiativă inedită pentru o cafenea din București

28/04/2020 3 min read

Inițiativă inedită pentru o cafenea din București

Reading Time: 3 minute

Antreprenorii dau dovadă de tot mai multă creativitate în lupta dificilă cu criza produsă de pandemia de coronavirus. Mom o’clock, o cafenea din București dedicată mămicilor se adaptează noii realități și demarează o campanie de crowdfunding prin care clienții pot cumpăra în avans produse și servicii pentru a susține cafeneaua preferată

Mom o’clock a lansat o campanie de crowdfunding pentru a se putea susține în această perioadă și pentru a-și asigura primii clienți după redeschidere. Cafeneaua este inițiativa a două mame antreprenor, care au creat acest loc cu dorința de a redefini experiența maternității, pornind de la nevoia de socializare a mamei în primii ani de viață ai copilului, de a o face mai active, mai diversă și mai social alături de copii.

Clienții pot cumpăra în avans pachete de produse și servicii de care se pot bucura după ridicarea stării de urgență, pentru a susține Mom o’clock

Parcursul ascendent al multor afaceri locale și-a schimbat traiectoria aproape peste noapte odată cu instalarea pandemiei, astfel că antreprenorii locali sunt nevoiți să se reinventeze pentru a putea continua. Acesta e și cazul Oanei Boia și Andrei Sima, antreprenoarele din spatele Mom o’clock, care au demarat o campanie de crowdfunding prin intermediul căreia părinții (sau alți doritori) se pot implica activ în susținerea cafenelei, în această perioadă.

Astfel, în cadrul campaniei, se pot achiziționa în avans pachete care oferă sortimente de cafea și gustări din meniul Mom o’clock, vouchere cadou cu credite pentru consumație în cafenea, închirierea spațiului pentru organizarea de evenimente private, acces la cursuri după redeschidere sau jocuri și jucării. Toate pachetele beneficiază de discount-uri de până la 25%. Există și opțiunea de donație pentru cei care doresc să ofere un sprijin pur și simplu.

 Orice business din HORECA întâmpină greutăți mari în acest moment: cu atât mai mult unul recent înființat, așa cum este Mom o’clock. După aproximativ 1 an de funcționare, nu reușisem încă să amortizăm investiția inițială, dar aveam toate premisele pentru ca în 2020 să înregistrăm rezultate financiare excelente. Chiar dacă proiectul este acum în impas, nu este timpul pierdut și nu renunțăm. Totuși, suntem conștiente că ne va fi foarte greu, spre imposibil, să ne revenim fară un sprijin, în condițiile în care resursele inițiale au fost alocate amenajării cafenelei și susținerii acesteia în perioadele cu trafic mai redus. De aceea, avem mare nevoie de ajutorul comunității de părinți, pentru a putea duce mai departe misiunea noastră. Orice susținere ne ajută să repunem pe picioare locul de socializare al mamelor și să îl însuflețim, când va veni momentul, cu chicoteli de copii și râsete de mămici”, spune Oana Boia – co-fondator Mom o’clock.

În plus, deși este o perioadă plină de provocări, pentru a fi alături de comunitatea formată (aproape 14.000 de followeri pe FB), dar și pentru a rămâne un business relevant, antreprenoarele au mai multe inițiative. Acestea au îmbunătățit platforma online www.momoclock.ro, lucrează pentru a definitiva kit-ul de franciză și oferă gratuit, prin live streaming, cele mai îndrăgite activități care se organizau fizic în cafenea.

„Situația nu e roz, dar noi nu ne pierdem optimismul. Mamele vor avea nevoie de acest loc mai mult ca oricând după perioada de izolare, așa că vrem să ne asigurăm că vom putea supraviețui între timp și că vom dispune de resursele necesare pentru a relua activitatea atunci când va fi cazul. Bineînțeles, între timp, vrem să contribuim pentru ca timpul petrecut acasă să fie cât mai util și totodată relaxant posibil pentru părinții cu copii mici, așa că oferim aceste activități online. Tot la capitolul “adaptare” am regândit și strategia de investiții pe viitor – de exemplu amenajarea terasei care era în plan pentru această vară s-a transformat în proiect DIY pentru eficientizarea costurilor și a riscurilor.” a declarat Andra Sima-Pencea – co-fondator Mom o’clock.

Leave a comment

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă