fbpx
Business Companii Tech

Interes uriaș pentru IFA-Berlin 20202 min

12/06/2020 2 min read

Interes uriaș pentru IFA-Berlin 20202 min

Reading Time: 2 minute

Cel mai mare târg european de electronice și produse IT, IFA-Berlin, se pregătește pentru o ediție specială, în anul pandemiei de coronavirus. În luna aprilie, organizatorii din capitala Germaniei anunțau anularea ediției 2020 (programată inițial pentru perioada 4-9 septembrie), în concordanță cu deciziile sanitare ale autorităților. Dar ținând cont de faptul că este permisă acum, în Germania, organizarea de evenimente cu maximum 5.000 de participanți, gazdele de la IFA-Berlin au găsit modalități de a “sparge” expoziția tradițională în o serie de evenimente offline și online, cu participare limitată.

Astfel, pentru perioada 3-5 septembrie vor fi organizate, în spațiul tradițional de la Messe-Berlin, doar patru evenimente, între care și obișnuita conferință globală de presă. De altfel, în numai șase zile, s-au înscris la IFA-2020 peste 800 de jurnaliști din Europa, SUA, America de Sud, China, Japonia, Taiwan, Singapore, Coreea de Sud, iar solicitările de acreditare continuă să vină din partea presei. Lucru deloc facil de gestionat pentru organizatori, întrucât participarea din acest an este limitată, din cauza restricțiilor sanitare, pentru toată lumea (companii, public vizitator, presă), dar și ca spațiu expozițional. Spre comparație, în 2019, expoziția IFA a atras aproape 240.000 de vizitatori, 1.938 de expozanți, 5.300 de reprezentanți mass-media și a un volum al comenzilor plasate de 4.7 miliarde de euro.

De altfel, interesul este uriaș pentru IFA 2020 pentru că va fi primul eveniment la scară largă și offline pentru industria de electronice și electrocasnice, de la izbucnirea pandemiei COVID-19 la începutul acestui an.

“Lansările virtuale de produse IT&C sunt evenimente grozave, dar nu înlocuiesc lucrul real. Jurnaliștii sunt foarte dornici să obțină o experiență concretă, practică, pentru ceea ce este nou în lumea tehnologiei. În timpul pandemiei, cu toții am văzut impactul pozitiv al tehnologiilor digitale; ne-au menținut productivi, conectați și sănătoși – iar acum jurnaliștii și publicul lor vor să vadă ce inovații ne vor susține în timpul noului normal care apare în această lume post-COVID-19”, a declarat Jens Heithecker, directorul executiv al IFA Berlin.

Organizatorii IFA Berlin vor deschide în curând înscrierile pentru publicul vizitator pentru cele patru evenimente care vor avea loc concomitent, la ediția din acest an. La fel ca în cazul mass-media, accesul vizitatorilor comerciali va fi strict controlat pentru a asigura un eveniment “sigur și sănătos”, se arată într-un comunicat pe site-ul evenimentului.

 

 

 

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *