Marketing MarComm Stiri

Irina Angelescu este noul Director de Marketing al McDonald’s

15 iun. 2021 2 min

Irina Angelescu este noul Director de Marketing al McDonald’s

Reading Time: 2 minute

Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s, anunță numirea Irinei Angelescu în poziția de Director de Marketing. Irina Angelescu are peste 18 ani de experiență în industrie, ocupând în ultimii trei ani funcția de Account Director, Business Lead pentru brandul McDonald’s, la agenția DDB România. Acum ea se alătură echipei de management McDonald’s din România.

„Irina aduce o viziune unică în strategia noastră de dezvoltare, bazată nu doar pe experiența ei semnificativă în industria de advertising, cât și pe o foarte bună cunoaștere a brandului și a valorilor McDonald’s. Sunt foarte bucuros că se alătură echipei noastre o persoană care a avut un rol cheie în campaniile pe care le-am implementat în ultima perioadă și că vom continua să dezvoltăm împreună proiectele pe care le-am demarat în 2021. Îi urez bun venit în echipa McDonald’s!, a declarat Paul Drăgan, director general Premier Restaurants România.

Irina Angelescu Director de Marketing McDonalds Romania 1 scaled

„Sunt încântată să mă alătur McDonald’s și să continui să lucrez împreună cu o echipă care pune accent pe performanță și inovație în marketing, propunându-și în permanență să rămână aproape de comunitățile din care face parte. Vom continua să venim în întâmpinarea clienților noștri cu produse gustoase, dar și cu inițiative și proiecte dedicate, care să deschidă noi teritorii de comunicare și să creeze noi experiențe pentru fiecare dintre oaspeții noștri”, adaugă Irina Angelescu, Director de Marketing Premier Restaurants România.

Irina Angelescu a absolvit Universitatea din București, Facultatea de Comunicare și Relații Publice, și-a început cariera în domeniul relațiilor publice în 2003 și a făcut apoi tranziția către publicitate. Pe parcursul carierei sale, a lucrat pentru agenții de publicitate de top din România, precum McCann Erickson sau GMP Advertising, iar în ultimii trei ani a ocupat poziția de Account Director, Business Lead pentru brandul McDonald’s, la DDB România. Din această poziție a coordonat dezvoltarea campaniilor de imagine și de lansare de produs pentru McDonald’s, printre care se numără cele pentru burgerii premium Maestro, aniversarea de 40 de ani a Happy Meal, lansarea Big Mac Bacon și Double Big Mac. De asemenea, a coordonat comunicarea noutăților din 2021, printre care se numără Home Menu și burgerii premium de pui, Homestyle Crispy Chicken, precum și campania dedicată aplicației de mobil McDonald’s și lansarea programului de Loialitate.

Photo 85484658 / Business © Convisum | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: