Inflation Tracker a fost gândit pentru informare în timp real cu privire la modul în care se schimbă comportamentul de cumpărare și consum, pe măsură ce inflația crește. Astfel, clienții primesc lunar informații pentru categoriile în care activează, iar departamentul de strategie are la dispoziție date proaspete pe baza cărora poate veni cu idei proactive, care să întâmpine comportamentul real al consumatorilor.
Irina Savu, Data Intelligence Director, Leo Burnett Bucharest, ne-a povestit despre acest tool revoluționar, dar și despre alte soluții de date esențiale în marketing.
Mai importante decât deținerea acestor informații sunt analiza și interpretarea lor, pentru generarea unor concluzii acționabile în timp real. Și acesta este principalul obiectiv al departamentului de Data Intelligence din Leo Burnett Bucharest. Traversăm o perioadă dificilă în care eficiența nu este un deziderat, ci o condiție. Iar în ultimele 6 luni am depus eforturi considerabile pentru a ne adapta soluțiile de date la contextul actual.
Tracker-ul de inflație a fost lansat în premieră în România în luna aprilie. Principalul său atu este faptul că analiza este făcută pe fiecare industrie în parte, în linie cu specificul său. De asemenea, datele sunt colectate lună de lună și analizate rapid, astfel încât clienții noștri să aibă informația proaspătă și relevantă pentru a lua decizii imediate.
În 2023, focusul nostru va fi pe soluții de date cu impact în business. Lucrăm deja intens pe analize de MMM (Media Mix Modelling) și am îmbunătățit tool-ul nostru Business Compass, care analizează poziția brandului în categorie și estimează evoluția KPIs de business în corelație cu investițiile în comunicare. Avem un portofoliu deja extins, de la soluții de Churn Analysis, la tool-uri de analiză și eficientizare ale execuțiilor creative sau de UX. Și acesta este doar începutul.
Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…
Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…
AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…
UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…
KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…
Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…