Istoria se repetă: Fotbalul crește piața de proiectoare

În primul trimestru al acestui an, pe piața locală s-au livrat aproximativ 4.500 de videoproiectoare, în creștere cu aproape 7% față de aceeași perioadă a anului 2017. Din punctul de vedere al valorii pieței, aceasta a crescut cu 30,31%, ajungând la aproape 3 milioane de euro. 

“Efectele Campionatului Mondial de Fotbal s-au văzut deja în primul trimestru al anului și ne așteptăm ca tendința de creștere a pieței să se accentueze în următoarele două trimestre. Mizăm pe creșterea gamelor home cinema cu rezoluții superioare care oferă o experiență imersivă pe un ecran mare, o senzație pe care utilizatorii nu o pot experimenta în fața unui televizor”, a declarat Simona Decuseară, Sales & Marketing Manager Epson România și Bulgaria.

Epson ocupă prima poziție în ceea ce privește numărul de unități pe piața de videoproiectoare cu rezoluție WUXGA (70,32%), SVGA (46,79%), XGA (47,16%), dar și WXGA/WXGA+ (40,12%). De asemenea, Epson continuă să domine segmentul de videoproiectoare interactive, cu o cotă de aproape 86% din volumul total al pieței, respectiv 90,1% în valoare. Compania japoneză își menține poziția de lider al pieței de videoproiectoare din România în primul trimestru al anului curent, cu o cotă de piață de 43,34% în funcție de numărul de unități livrate, potrivit raportului Futuresource Consulting dedicat industriei de profil.