Consiliere online prin OTPdirekt

OTP Bank Romania a lansat facilitatea de asistenta live in cadrul platformei OTPdirekt – Internet Banking, prin serviciul de suport chat şi ghidare in timp real, ce sustine cresterea calitatii experientei digitalea clientilor bancii.

OTP Bank este prima banca din Romania care ofera optiunea de suport chat şi ghidare in timp real in cadrul platformei de internet banking, imbinand astfel avantajele tehnologice cu experienta interactiunii umane. Dupa logare, clientii pot fi ghidati rapid pentru solutionarea oricarei dificultati pe care arputea sa o intampine sau pentru utilizarea unei functii a platformei de internet banking, prin simpla partajare a ecranului lor cu un consultant OTP Bank. Prin intermediul unei buline colorate, consultantul ghideaza clientii cu privire la paşii pe care aceştia ar trebui sa ii efectueze pentru realizarea actiunii dorite,in paralel cu asistenta deja traditionala prin suport chat.Clientii primesc astfel in timp real şi direct in aplicatie suportul de care au nevoie, in acest fel putand folosi mai uşor şi mai rapid functiile complexe oferite de platforma de internet banking.

Pentru lansarea acestei noi facilitati, OTP Bank Romania este nominalizata in cadrul competitiei anuale “Global Distribution & Marketing Innovation Awards 2015”, ce premiaza inovatia in servicii financiare, prin identificarea celor mai competitive proiecte, sustinute de date si cifre relevante.