MarComm

Jam Session Agency semnează una dintre cele mai mari platforme de comunicare pentru eMAG

Reading Time: 2 minute

Jam Session Agency în colaborare cu eMAG, anunță lansarea uneia dintre cele mai mari platforme de comunicare, dedicată tuturor „căutătorilor de oferte” și pasionaților de shopping la îndemână, care vor să găsească orice într-un singur loc.

Printr-o abordare de infotainment ușor de înțeles, platforma oferă o experiență completă, care îmbină conținutul relevant despre business și produse, cu pastile de entertainment în care ne regăsim.

Personajele familiei Căutărescu au fost construite pornind de la tipologii specifice sitcomului (orice asemănare cu Young Sheldon, Kramer, Al Bundy sau Haley Dunphy e pur întâmplătoare). Fiecare dintre cei 6 membri ai familiei e un tip de căutător prin viață și prin eMAG, dar și un tip de „mucalit” ce perpetuează un anumit umor: fie cinic, fie sec, fie flamboaiant, astfel încât clienții să se regăsească și să se bucure de o conexiune reală cu brandul.

eMAG va deveni, prin Familia Căutărescu, o destinație universală pentru shopping și punctul de plecare pentru oricine caută ceva de cumpărat online. Echipa Jam Session și-a propus să transforme platforma eMAG într-un browser universal al shopping-ului, locul unde oamenii se duc direct atunci când au nevoie de ceva.

„Noua platformă de comunicare pentru eMAG, sau, cum ne place nouă să îi spunem, acest sitcom al ofertelor și căutărilor ce îi are ca protagoniști pe Căutăresti, a luat naștere din dorința de a ne apropia de oameni și de a le spune pe un ton simplu, light-hearted și presărat cu umor, ce aduce eMAG-ul în viața lor. Avem planuri mari pentru Familia Căutărescu. Este o platformă care se va vedea nu doar în România, ci și în Ungaria și Bulgaria, așa că ea trebuie să rămână vie, să fie reinventată cu fiecare flight, astfel încât să aducă mereu ceva nou și entertaining, păstrând tensiuni relevante de business, dar și o zonă de conflict umană care să stabilească o conexiune emoțională”, spune Andreea Ghenoiu, Creative Partner al Jam Session Agency.

eMAG, Jam Session Agency, Family Film și regizorul Radu Muntean au lucrat cu spor pentru ca Familia Căutărescu să prindă viață și să surprindă șase tipologii: Căutătorul Organizat, Căutătorul de Nou, Căutătorul Super Smart, Căutătorul Mereu în Priză, Căutătorul de Altceva și Căutătorul Chibzuit. Cei șase super actori implicați au interpretat clișee găsite în rândul cumpărătorilor eMAG, împrumutând trăsături din personajele sitcomurilor celebre. Mai multe informații despre Anton, Ema, Flori, Relu, David și Bebe găsiți aici.

Echipa Jam Session Agency:

Andreea Ghenoiu

Adina Basag

Corneliu Dobrea

Codrin Vasile

Mihai Anghel

Ennifer Anefi

Alina Buzatu

Oana Oprea

Maria Vătămanu

Alexandra Vestineanu

Anda Postolache

Alexandra Colea

Alina Ene

Ramona Maria Șerban

Echipa eMAG:

Cătălin Bindea

Roxana Mătășel

Cristina Crețu

Ciprian Surdu

Aura Potlog

Producție: Radu Muntean/Family Film

Romanita Oprea

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

2 zile ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

2 zile ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

2 zile ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

2 zile ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

2 zile ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

2 zile ago