MarComm Stiri

Jeep l-a adus pe Harrison Ford pentru reclama de la Super Bowl

11 feb. 2025 3 min

Jeep l-a adus pe Harrison Ford pentru reclama de la Super Bowl

Reading Time: 3 minute

Actorul Harrison Ford a jucat rolul principal al spotului publicitar epic Jeep®pentru Super Bowl. Spotul, care a fost ținut strict secret până la prezentarea sa din timpul transmisiunii de duminică seară, îl prezintă pe domnul Ford în materialul video de două minute „Owner’s Manual.”

Stellantis este singurul producător auto care difuzează reclame în timpul Super Bowl din acest an, cu apariții atât din partea Jeep®, cât și a Ram Trucks.

Spotul publicitar de două minute „Owner’s Manual” a fost regizat de James Mangold, regizor nominalizat la Oscar® („Complet necunoscut”, „Ford v Ferrari”, „Indiana Jones și cadranul destinului”, „The Wolverine”) și produs de Minted Content, în colaborare cu Stellantis.

„Owner’s Manual” include o coloană sonoră originală, „Go Anywhere”, scrisă și interpretată de Nathaniel Murphy, artist Sony Music Publishing, special pentru spotul publicitar Jeep®.

Spotul publicitar pentru marca Jeep® care îl are ca protagonist pe legendarul actor de film Harrison Ford, vorbește despre faptul că, deși oamenii au posibilități infinite în viață, spre deosebire de mașini, nu beneficiază de un manual de utilizare care să îi ajute să își ghideze deciziile, așa că, în cele din urmă, aleg ceea ce îi face fericiți.

Ford spune în reclamă: „Alegeți ceea ce vă face fericiți. Prietenii mei, familia mea, munca mea mă fac fericit. Acest Jeep® (Wrangler 4xe) mă face fericit… chiar dacă numele meu este Ford. Acesta este manualul meu de utilizare. Găsiți-vă fericirea. Scrieți-vă propriul manual”.

„Am colaborat foarte strâns cu Harrison Ford și regizorul nominalizat la Oscar®, James Mangold, pentru a crea un spot intim, care să iasă în evidență prin caracterul său liniștit, foarte opus față de ceea ce telespectatorii se așteaptă de la reclamele din timpul Super Bowl, dar foarte consecvent cu multe dintre spoturile noastre anterioare pentru eveniment, de-a lungul anilor”, a declarat Olivier Francois, Global Chief Marketing Officer, Stellantis. „Etosul mărcii Jeep® este unul pătruns de libertate, aventură și pasiune, născut în America, dar recunoscut și trăit în întreaga lume. Și pe măsură ce istoria noastră de 84 de ani continuă să se deruleze, dorim, de asemenea, să le reamintim proprietarilor de vehicule Jeep® 4×4 că, atunci când pornesc în aventurile pe care marca noastră le inspiră, va exista un Jeep pentru fiecare.

Francois adaugă: „Sunt foarte mândru de această creație internă, o premieră în cadrul Stellantis pentru o reclamă la Super Bowl. Aceasta stabilește un nou standard și creează un mod mai semnificativ și autentic de a colabora cu cei mai respectați artiști din industrie.”

Harrison Ford a declarat despre colaborarea cu marca Jeep® la spotul publicitar: „Am spus „da” pentru a face acest spot publicitar datorită scenariului. Este o comunicare foarte directă despre viață și se încheie cu urcarea într-o mașină Jeep®, acesta este elementul cheie. Nu a fost nevoie să mă prezint din nou, să punctez faptul că în viața mea am făcut multe lucruri și că sunt cunoscut pentru anumite proiecte sau roluri. Este doar o discuție liniștită din partea cuiva care împărtășește o idee. Îmi place modul în care s-a dezvoltat”.

„Născut în toiul luptei și făurit din oțel în 1941, brandul Jeep® reprezintă libertatea și aventura, depășind limitele, înfruntând concurența și depășind orice obstacol de peste 80 de ani”, a declarat Bob Broderdorf, CEO al mărcii Jeep®. „În reclama de la Super Bowl din acest an, marca Jeep® îl are pe CEL care întruchipează aventura atât pe ecran, cât și în afara lui. În filme, Harrison Ford a depășit obstacolele și a zburat dintr-o parte în alta a galaxiei, totul în numele aventurii, iar în viața reală, este cunoscut pentru faptul că își croiește propriul drum. Deci da, Ford știe câte ceva despre ceea ce înseamnă marca Jeep®.”

Broderdorf a continuat: „Fiind cea mai patriotică marcă a Americii din ultimii 23 de ani, este firesc ca brandul Jeep®să continue să fie unul dintre cei mai mari susținători creativi ai industriei pentru Super Bowl. Și nu a existat o scenă mai bună pentru ca Ford să recunoască în fața Americii cât de fericit îl face Jeep®.”

În spotul publicitar de două minute este prezentată și relația de lungă durată a mărcii Jeep® cu USO (United Service Organizations).

Pe măsură ce marca Jeep® continuă să își extindă portofoliul, oferind platforme multi-energie prin intermediul vehiculelor sale emblematice 4×4, primul vehicul electric cu baterie (BEV) al mărcii la nivel global, Jeep®Wagoneer S, lansat mai întâi în SUA și Canada, ajunge acum la dealerii americani certificați Jeep® EV și va fi lansat în Europa până în T1 2026.

Articole pe aceeași temă: