Stiri MarComm PR Publicitate

Joaquin Bonilla, oficial, în echipa Golin

4 apr. 2019 2 min

Joaquin Bonilla, oficial, în echipa Golin

Reading Time: 2 minute

Joaquin Bonilla ECD Golin

Joaquin Bonilla, ex director de creație al Wunderman, este noul Executive Creative Director al agenției de PR Golin. El are o experiență de peste 20 ani în comunicare și din noua poziție coordonează departamentul de creație al agenției, responsabil de dezvoltarea și consolidarea soluțiilor creative oferite clienților agentie. Echipa de creație de completată de Irina Guțan (Copywriter) și Emanuel Ignat (Art Director).

“Suntem prima agenție de PR din România care a avut un director de creație, încă de acum aproape 10 ani. Suntem curajoși și ne place să fim mereu cu un pas înaintea celorlalți, inovăm și căutăm relevanța în tot ceea ce facem, iar în ADN-ul nostru scrie courageously happy și progressive PR. Același spirit l-am regăsit și la Joaquin și am știut că împreună facem o echipă excelentă”, a spus Irina Roncea, Managing Director Golin.

Golin a anunţat la sfârșitul anului trecut noua sa abordare progresivă pentru redefinirea domeniului relaţiilor publice. Ca parte a acestei noi strategii, agenţia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date şi analiză. Instrumentele de lucru trademark Golin, precum Relevance Radar, platforma care utilizează inteligența artificială pentru a ajuta la anticiparea și măsurarea oportunităților de buzz, sharing și talkability, și CXPR, platforma ce reunește insight-uri din social data pentru a susține decizii de business, aliniază relațiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul comunicării.

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide. La nivel internațional, rețeaua Golin numără peste 50 de birouri în America, EMEA și APAC. Golin este parte a Interpublic Group (IPG), iar în România face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (advertising), Initiative (media), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (new media). 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: