#Jobdeosecundă pentru copiii născuți prematur

Dorna, în parteneriat cu organizația Salvați Copiii România, a lansat consumatorilor săi o nouă provocare în cadrul campaniei Grijă pentru copii: aceea de a-și lua un #Jobdeosecundă în sprijinul copiilor născuți prematur.          

      

Din 2013 și până în prezent, Dorna și Salvați Copiii au dotat 50 de maternități din țară cu 86 de echipamente medicale de specialitate pentru îngrijirea nou-născuţilor prematur, în valoare aproximativă de 600.000 de euro. Din 2015, campaniei i s-a alăturat Simona Halep.

Conceputul campaniei din 2018

Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv, Salvați Copiii România, Daria Gonța, Senior Brand Manager, Coca-Cola România, Simona Halep și Amalia Enache

Pornind de la faptul că, pentru majoritatea dintre noi, o secundă, luată separat, nu înseamnă foarte mult, însă, pentru copiii născuți prematur, ea poate însemna totul, Dorna își provoacă consumatorii să ofere o clipă din timpul lor copiilor născuți prematur.

Mecanica este următoarea: toți cei care doresc să susțină această cauză  își pot lua un job de o secundă printr-un gest foarte simplu – printr-un click dat pe site-ul Dorna.ro, pe orice banner online al campaniei sau pe pagina oficială de Facebook Dorna România (www.facebook.com/Dorna.Romania).

Mai mult, dupa ce s-au angajat, susținătorii campaniei se vor putea implica și folosind kit-ul de susținător al cauzei (cover photo, video, invitație recrutare, profile picture frame), recomandând această cauză prietenilor sau prin donații direct către Salvați Copiii România.

La finalul campaniei, Dorna – cu sprijinul Salvați Copiii România – va dona, ca și în anii precendenți, echipamente medicale specializate pentru copiii născuți prematur – către maternitățile care au nevoie de ele.  

Lista completă a maternităților dotate în cadrul campaniei este disponibilă pe site-ul dorna.ro.