#Jobdeosecundă pentru copiii născuți prematur

#Jobdeosecundă pentru copiii născuți prematur

Dorna, în parteneriat cu organizația Salvați Copiii România, a lansat consumatorilor săi o nouă provocare în cadrul campaniei Grijă pentru copii: aceea de a-și lua un #Jobdeosecundă în sprijinul copiilor născuți prematur.                  Din 2013 și până în prezent, Dorna și Salvați Copiii au dotat 50 de maternități din țară cu 86 de echipamente

Ambalajul din plante

Ambalajul din plante

Compania Coca-Cola Romania anunta introducerea pe piata locala a unui ambalaj inovator, realizat in proportie de pana la 30% din plante. Noul ambalaj, realizat prin tehnologia PlantBottle, este folosit, incepand din luna iulie, pentru recipientele de 500 de ml de apa plata si carbogazoasa Dorna si Dorna Izvorul Alb. Dorna devine, astfel, prima apa minerala naturala din Romania distribuita intr-un

50 cele mai puternice branduri romanesti in 2013

50 cele mai puternice branduri romanesti in 2013

Pe primul loc in Topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti, pentru al patrulea an consecutiv, se afla Borsec, urmat de Dorna, La Dorna, Gerovital, Plafar, Dero, Napolact, Cris-Tim, Pate Sibiu si Zuzu.   Clasamentul are la baza un studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research pentru revista Biz si a fost lansat miercuri, 11 septembrie, in

50 cele mai puternice branduri romanesti in 2012

50 cele mai puternice branduri romanesti in 2012

Borsec conduce Topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti, editia 2012, fiind urmat de Gerovital, Dorna, Poiana, La Dorna, Plafar, Cris-Tim, Kandia, Napolact si Fares. Clasamentul are la baza un studiu realizat de catre Unlock Market Research pentru revista Biz si a fost lansat astazi in cadrul conferintei BrandRo. In topul de anul acesta au intrat patru noi marci